Shax# Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, jeg sliter med å finne et skikkelig navn til klanen:P Noen forslag som kan brukes? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Skikkelig skrev jeg ._. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Synes det er selve klanen som burde finne på navn selv. Føler at det blir mer orginalt da og det knytter medlemmene mer opp mot klanen. Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Her er en som jeg har brukt på ganske mange spill : "Clan Paranoia" Si fra hvis du ikke bruker den takk, for da bruker jeg den selv. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hvorfor gidde å ta klannavn så seriøst? De fleste som prøver hardt ender opp med navn som bare høres latterlig teite ut fordi de prøver å være så ekstremt kule. Selv har jeg vært med på en del klaner, også en del med tåpelige navn: lnf: Late night fraggers HCP: here comes the pain osv Poenget er... det blir bare tåpelig hvis det er for gjennomtenkt. Kall dere for noe totalt random, det funker best. Endret 29. august 2009 av SkoMedHull Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Ok, den heter zuX nå, det var det første vi kom på når vi lagde, vi synest liksom det var teit, så vi får vell bare ha det da? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 min clan heter "lost reapers"... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Poenget er... det blir bare tåpelig hvis det er for gjennomtenkt. Kall dere for noe totalt random, det funker best. Hva finner man ikke på internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå