verwooks Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Skal ta en tatovering på det ene brystet mitt i dag. Er det vondt ? .. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Neida, tror ikke det. Spør Psilocybe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Det er en smerte du kommer til å ønske velkommen tilbake etter at du har tatt din første tattoo. Addictive stuff... Men det er en del ting man skal huske på når man skal få seg malt. Der kan sikkert psilocybe være til hjelp. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 psilocybe er den rette til å spørre om det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg spurte om det før, og de sa at det kom ann på hvor du tatoverte deg, er ikke sikker på hvor, men det var vell ikke så vondt der det var mest fett... Så ikke ta tatovering på leggen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Er ikke vondt å tatovere seg, synes nå jeg da...men det er veldig individuelt hvor høy smerteterskel man har. Jeg har 7 tatoveringer nå, og synes ikke noen av de var særlig vondere enn de andre. Har på legg, kragebein, armer og rygg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 bilder, bilder. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg ombestemte meg og tok det på høyre armen i stedenfor ... Ikke fordi noen mente det var vondt på brystet, men fordi jeg ville ha den mere synlig. Det var ikke noe ille i det hele tatt, gikk veldig greit. Og jeg er ikke så sterk når det gjelder smerte sånn egentlig. Resultatet ble veldig bra, og jeg er kjempe fornøyd. Skal mekke noen bilder etterhvert ... Bildene kommer på galleriet på http://shivac.lnix.net/gallery etterhvert ... Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Tatto er ikke særlig vondt. Klart det kjennes, men etterhvert gjorde det faktisk vondt på en god måte (sado?). Uansett så vil du garantert synes den lille smerten var verd det. Min tatto: Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hvilken tattoo valgte du TS?! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Skjer med ekstrembumping omdagen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hvilken tattoo valgte du TS?! Posten er fra 2003 ffs Endret 1. juni 2010 av fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå