Fredrik-- Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei! Jeg har en HTC Diamond 2 med Windows Mobile 6.1 og lurer på hvordan jeg kan oppgradere til Windows Mobile 6.5? Håper noen kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du laster ned en gratis oppdatering fra hjemmesiden til HTC. Vet ikke om den er kommet enda. Lenke til kommentar
Fredrik-- Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Er den ikke kommet ennå? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er den ikke kommet ennå? Vet ikke om den er kommet enda.Står ikke noe spesifikk i nedlastingslista, eller hva den siste ROM-oppgradering inneholder. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=486 Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Bare for å oppdatere tråden her så er det altså kommet offisiel download på HTC sine sider. den 28. oktober. Klikk her. Men noen som vet hva forskjellen på "Europe 1" og "Europe 2" er når man velger region? Lenke til kommentar
Frika Bazinga Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Men noen som vet hva forskjellen på "Europe 1" og "Europe 2" er når man velger region? Det tror jeg har med hvor i Europa man laster den ned fra, altså hvilken som er nærmest deg, arrester meg om det er feil. Frik Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Men noen som vet hva forskjellen på "Europe 1" og "Europe 2" er når man velger region? Det tror jeg har med hvor i Europa man laster den ned fra, altså hvilken som er nærmest deg, arrester meg om det er feil. Frik ...og hvem er nærmest meg? Ikke at det er så viktig - funka fint å velge Europe 1 iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå