Svigermors drøm Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Spennende trening idag ! Fikk besøk av en som har spilt i den finske eliteserien, svenske eliteserien og trener for det engelske u19 landslaget Mange gode tips og triks Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ikke mye aktivitet her gitt Men er det noen som har tips til sko? Jeg overpronerer så om jeg bruker "vanlige" sko får jeg vondt i kneet. Så de siste gangene har jeg spilt med løpeskoene mine, det funker OK, men vil gjerne bruke de kun til løping. Så noen som tips, gjerne noen som er litt lave? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er det løpesko eller hall-sko / innesko du er ute etter? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hall/innesko. Bruker gode løpesko i dag, men glir mye med disse. Ser for meg at det kanskje vil være bedre med noen dedikerte sko til innebandy. Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Det er vell egentlig ikke noen sko som er dedikerte innebandy sko. Det er mange forskjellige merker som har forskjellige utforminger på skoa og forskjellige såler. Ville kanskje prøvd å kommet meg til en stor sportsbutikk som har mye å velge i, flere som også har 3dmøller og testområder for å teste sko. Disse butikkene har ofte også mulighet for å lage såler som passer til føttene dine. Sliter selv med sko og føtter og har holdt meg til puma sko i alle år, og har sett at enkelte g-Max butikker har de tingene som er nevnt over Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mener kanskje Salming lager noen, men er vel kanskje mer en vanlig innesko. Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Stemmer, det er flere merker som har lagd sko tilpasset håndball/innebandy ++(?), disse skoene er ikke noe annerledes enn andre hallsko en finner på markedet. En ting som er verdt å merke seg, om en har litt brede føtter så kan Salming og Adidas ha noe som passer =) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er det noen regler at stick og blad må være fra samme produsent ? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Er det noen regler at stick og blad må være fra samme produsent ? Litt sent svar, men ja, det er det. Om du skulle være så uheldig at bladet f.eks. skulle løsne og skade noen, blir det ditt ansvar, siden kølle og blad ikke er laget for å passe sammen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Litt sent svar, men ja, det er det. Om du skulle være så uheldig at bladet f.eks. skulle løsne og skade noen, blir det ditt ansvar, siden kølle og blad ikke er laget for å passe sammen. Okai, takk Bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar
code Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 -Hvordan lag du spiller på. Slevik! -Posisjonen du har på banen. V-Ving, men liker bedre forsvar. -Utstyr/Keeper utstyr. Zone(tror jeg) -Hvor lenge har du spillet? 10år ish? Litt sent svar, men ja, det er det. Om du skulle være så uheldig at bladet f.eks. skulle løsne og skade noen, blir det ditt ansvar, siden kølle og blad ikke er laget for å passe sammen. Tror ikke dette gjelder på aldersbestemte lag. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Skal ikke si meg for sikker på dette, men jeg har alltid gitt ungene jeg trener beskjed om dette. Bør jo gjelde hele veien, vel så stor sjanse for at bladet detter av for en 12-åring som en 25-åring. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Spilte innebandy i 8måneder ifjor, utrolig gøy men knærne mine ble helt ødelagt.. Spilte for bvif usikker på hva laget het men Vil heller anbefale bandy, mindre skader, større fart, hardere skudd og generelt gøyere:) Lenke til kommentar
Marazzi Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Har inte spelat innebandy på några år, men har riktig lust o börja spela igen nu så tänkte kolla här om nån har koll på om det finns nått lag i närheten som behöver spelare. Jo jag bor i Moss förresten Lenke til kommentar
code Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Har inte spelat innebandy på några år, men har riktig lust o börja spela igen nu så tänkte kolla här om nån har koll på om det finns nått lag i närheten som behöver spelare. Jo jag bor i Moss förresten Det er flere lag i eller ved Moss som spiller i 2/3/4 divisjon, som helt sikkert vil ha så mange spillere de kan få. 1.Div: Øreåsen, Råde 2.Div: Soon 3.Div: Øreåsen 2 4.Div: Øreåsen 3, Larkollen, Soon 2 Dette skal alle være lag som ikke er så langt unna deg om du bor i Moss. Endret 29. juni 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ja ok va bra :-) tack Nok en gang er jeg sent ute, men vil ikke anbefale Larkollen. Nå har jeg ingen erfaring med å faktisk spille for de, men det er vel det laget som er verst å møte i 4.div. Ikke på grunn av at de er så forbanna gode, men det er så mye tull med de. Vanskelige å ha med å gjøre, og mye utenomsportslig tull. Bare som en velmenende advarsel. Lenke til kommentar
Marazzi Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jasså de låter ju inte så bra, thanks for the heads up :-) 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Sorry for bumping av gammel tråd men noen som vet om lag I Vest Agder? helst Vest for Lindesnes kan også gå med land hockeylag. Endret 2. februar 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå