evenandreas Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Vis du spiller Innebandy så svar her! Ta helst med : -Hvordan lag du spiller på. -Posisjonen du har på banen. -Utstyr/Keeper utstyr. -Hvor lenge har du spillet? Håper det kan bli noen diskusjoner her!' -MVH EvenAndreas Endret 28. august 2009 av evenandreas Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 - Spiller for Sandnessjøen innebandy klubb, får min debut i 2. divisjonen i oktober. - Keeper (2. valg) - Zone bukse, overdel, knebeskyttere og hjelm. Canadien hansker. Nike sko. - 1 år Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Jeg skal trene en gjeng 12 åringer i innebandy, uten at jeg egentlig ikke har noe peiling på innebandy. Og jeg trenger noen innebandy oppvarmingsøvelser. Er det noen av dere som kan hjelpe, så hadde jeg vært evig takknemlig! Bendik. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg skal trene en gjeng 12 åringer i innebandy, uten at jeg egentlig ikke har noe peiling på innebandy. Og jeg trenger noen innebandy oppvarmingsøvelser. Er det noen av dere som kan hjelpe, så hadde jeg vært evig takknemlig! Bendik. Hei! Siden du er ganske ny med det så skal jeg prøve å forklare det på en lett måte. Vis de du skal trene er nybegynnere i Innebandy så er det lurt med en lett oppvarmings øvelse, du kan jo selvfølgelig ta vanlige sånn som stiv heks, sissten, osv. Men vis det er spillere som har spillt lenge så er det lurt med en ordentlig stafett med hindrer, slalom løyper, skudd på måt etc. Oppvarming av keeper er også lurt, da kan du bruke denne øvelsen som blir kalt ''Svingene'', Jeg har laget en tegning her med anvisning : 1. En Spiller løper opp mot midtbane. 2.En medspiller sentrer ballen opp til Spiller 1. 3 Spiller En fører ballen ned mot mål og fyrer av et skudd på keeper. Jeg håper du forstår denne instruksen. Man kan jo selvfølgelig bruke denne øvelsen på de fleste men den er litt vanskelig i starten. Du må bare prøve deg frem og lykke til! Mvh - Even Andreas Endret 12. oktober 2009 av evenandreas Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har egentlig sinnsykt lyst til å begynne, men tror jeg må komme meg i generelt bedre form. Noen som vet hvordan miljøet for dette er i Trondheim? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Har egentlig sinnsykt lyst til å begynne, men tror jeg må komme meg i generelt bedre form. Noen som vet hvordan miljøet for dette er i Trondheim? Alle kan jo selvfølgelig begynne med Innebandy! Jeg tror du vil komme i mye bedre form vis du spiller! Søk litt rundt på nettet, Trondheim Innebandy klubb? Lenke til kommentar
henrik007 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 eg spiller på klepp innebandy og har for det "beste" mærket canadien på kølla Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) -Hvordan lag du spiller på. Ski Herrer 1 i 2div som keeper og Ski G17 som utespiller -Posisjonen du har på banen. Keeper og venstre ving (møtende) -Utstyr/Keeper utstyr. Utespiller: Canadien ICS Rifle 27 (25), Unihoc IRULE Z9 Top light (med 3hook bladet på) Keeper: Der har jeg en blandet miks fra bandysport i oslo, bukse/drakt fra unihoc, hjelm/kneebeskyttere fra Salming, susp/hansker/panser fra Exel, Bruker adidas Stabil 7 med tape for tiden, men vurderer kjøp av asics sine bryter sko som skal være et must for en innebandy keeper -Hvor lenge har du spillet? Siden 2007 Endret 23. november 2009 av zumey Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvordan lag du spiller på. -Bakklandet IBK - Trondheim -Posisjonen du har på banen. Wing -Utstyr/Keeper utstyr. Canadien ICS Rifle 29 -Hvor lenge har du spillet? 4 år Lenke til kommentar
Zolanche Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Spiller for sandnes ibk - g15 Venstre ving/Santral Har snart spilt i ett år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå