oya Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei! Lurer på om noen kan ta en titt på siden min...Se på V3 da...Trenger noe kritikk og noe tips til hva som kan være bedre...thx Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 joa.. grei nok side dette.. ingenting funker men grafikken er jo ganske bra.. Imidlertidlig, synest jeg du burde satse mer på ett design, istedet for 3.. Det kan kanskje bli litt forvirrende :wink: Ellers, grei nok side Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 joa.. grei nok side dette.. ingenting funker men grafikken er jo ganske bra..Imidlertidlig, synest jeg du burde satse mer på ett design, istedet for 3.. Det kan kanskje bli litt forvirrende :wink: Ellers, grei nok side bare en versjon er bedre også heller "oppgradere siden" ofte. EDIT: Dreamweaver?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 hold deg til en versjon av sida, og finpuss den Likte best V3 i så fall, den var fine farger, fint oppsett, karakter 5 Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Synes teksten godt kunne ha fått litt mere pusterom på hver side... Lenke til kommentar
oya Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Synes teksten godt kunne ha fått litt mere pusterom på hver side... Ok...ska fikse på det... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Synes teksten godt kunne ha fått litt mere pusterom på hver side... Enig, utenom det var siden helt grei, splashsiden kunne ha vært bedre...selv om jeg ikke er helt i mot at du har forskjellige versjoner (har det selv ) så syns jeg du kunne ha gjort litt mer ut av de forskjellige linkene på spalsh siden. Ellers var siden "helt grei". Terningkast: 3 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 fin side det her...selvom knappene og banneren i v3 ser litt "tutorial" aktig ut :wink: Men, pent design og en fin side! Lenke til kommentar
oya Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 hehe..jepp...tutorial d....måtte bare få noe opp fort...har ikke fått noe særli ideer om menyen å topp-banneren Lenke til kommentar
oya Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Noen som kan ta en titt nå å si hva du syns? Har fått gjort en del siden sist. Menyen er ennå ikke forandret, men den vil bli det veldig snart. Fått opp nå tutorials (er disse dårlig skrevet). Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 helt greie.. men du mangler et bilde på en av sidene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå