dANIELZ1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, jeg har nå kommet frem til å kjøpe meg litt skikkerlige høyttalere. Men siden jeg for tiden bor på hybel, har jeg bestemt meg for at de skal ikke koste over 2000,-. Har sett litt i det siste på Dynavoice F-6 EX til 1490,-, men med uten så mye peiling vet jeg ikke om dette er ett bra kjøp. Noen som kan si litt om disse høyttalerne, evt. komme med andre forslag til rundt denne prisen? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har hatt F6 selv og kan skrive under på at det er meget bra høyttalere til prisen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvis du har en brukbar forsterker til å drive de, så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 sorry for liten bump, men sån litt beskrivelse av disse høgtalerene, lurer selv på å kjøpe disse, men er pittelitt kresen, eg vil ha anlegg som gir fra seg litt bass. gjør disse høgtalerene det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå