R@ge Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei folkens... Lurte litt på om det var mulig å fortelle om Cashback tjenester på forumet, og i så fall hvor vil det passe best å skrive om dette. Vi har nemlig startet opp en gratis tjeneste og lurte på om det var mulig å fortelle om denne. Tanken med tjenesten er at man skal få litt tilbake for å gjøre forskjellige oppgaver. En oppgave kan til eksempel være en spørreundersøkelse. For denne "jobben" får man poeng og disse poengene kan man så veksle inn i gavekort hos forkjellige forhandlere eller tas ut i cash på et SpendOn Visa kort. Siden dette ikke er en butikk som vi kjøper ting, men heller får noe tilbake for å gjøre ting er jeg litt usikker på hvordan dette stiller seg. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noe lignende Pointshop.no? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) ja det er vel i grunnen det ja, men vi har ingen butikk og gir kun vekk gavekort hos kjente Norske forhandlere som til eksempel H&M osv. Synes det er en bedre løsning.. Endret 28. august 2009 av R@ge Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det samme som panel.no da? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Ja.. kanskje det.. åpenbart flere slike tjenester her på berget... Dere kan jo sammenligne selv. Jeg synes vi har forsøkt å gjøre ting litt annerledes og forsøker å skape et spennende miljø hvor mange vil få muligheten til å få gavekort. (min subjektive vurdering da ) Sjekk ut Gaveland.com og si hva dere synes da. Hvor mange lignende tjenester finnes det egentlig om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå