Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hyttebygging i strandsonen

Monna

Anbefalte innlegg

Har hørt at kommunene skal være mer fleksibel med å gi tillatelse til hyttebygging i strandsonen så lenge det ikke er snakk om bygging i et pressområde. Stemmer dette, og er det noen som kan vise til noen lovhjemler, artikler o.l.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er ikke så godt informert på dette emnet, annet enn det gamle regelementet om 100-meter beltet.

Men jeg har i hvertfall fått med meg at AP skal gjøre hva de kan for å få stoppet all form for utbygging i strandsonen. De ser seg lei på at enkelte kommuner har vært litt "slepphendte"

Lenke til kommentar
jeg er ikke så godt informert på dette emnet, annet enn det gamle regelementet om 100-meter beltet.

Men jeg har i hvertfall fått med meg at AP skal gjøre hva de kan for å få stoppet all form for utbygging i strandsonen. De ser seg lei på at enkelte kommuner har vært litt "slepphendte"

Ja, det er det jeg finner ut når jeg søker på nettet - at det skal strammes inn... Likevel er jeg ganske sikker på at det har vært tema en eller annen plass at det skulle være mer fleksibilitet utenfor pressområder... hmmm...

Lenke til kommentar
Hytter og hyttebygging i strandsonen nærme vannet er pent sagt dyrt.Kommer selvsagt ann på hvor du tenker å gjøre prosjektet ditt naturligvis,men de populære områdene er svindyre.

Joda, skal du kjøpe så er det dyrt, men dette er på egen eiendom - og som sagt, ikke i et pressområde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...