burndrinker Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hei jeg og min brir hr kjøpt ps3 og lagde selvfølgelig en playstation network konto. men nå har jeg lagd en anen bruker så vi har en vær men får da ikke brukt network kontoen, er det noe måte å jøre det på??? takk for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Lag en ny bruker på PS3-en helt til venstre i XMB og logg inn på den Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Lag en ny bruker på PS3-en helt til venstre i XMB og logg inn på den det er det jeg har jort men det går ikke å gå på network kontoen fra den nye Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nei, du må lage en ny PSN ID også Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Nei, du må lage en ny PSN ID også går det ikke å bruke den andre på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nei. Den samme PSN-IDen kan ikke brukes på flere brukere på sammePS3. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Nei. Den samme PSN-IDen kan ikke brukes på flere brukere på sammePS3. kansje jeg går litt på nervene men går det ikke å slette den fra den andre å logge på i den andre Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er mulig, men da må du slette hele brukeren fra PS3-en. Er det ikke bedre å bare lage en ny PSN-ID? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Det er mulig, men da må du slette hele brukeren fra PS3-en. Er det ikke bedre å bare lage en ny PSN-ID? er bare det at den er lagd med min e-mail Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Lag en ny email da? Tar bare noen minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå