Toreey Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei Skulle enkelt og greit skifte kjølepasta på CPU'en, men så har det seg slik at når jeg hadde skiftet pasta, festet alt, starta pcen, alt går, men skjerm kommer ikke og heller ikke den pipe lyden som den skal gjøre hver gang den starter.. Har hatt problemer før med at jeg kanskje på restarte pc 1-30 ganger før pipe lyden kommer... any clues? Lenke til kommentar
Toreey Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg så nå at jeg hadde klart å brekke den ene pinnen på prosessoren, kan være det som gjør det? , fant pinnen igjen på gulvet.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 På selve CPU? Disse er jo bare 2mm lange eller noe. Vel, isåfall har du nok dessverre et problem. Det skal visstnok gå an å fikse så lenge det bare er en pinne. http://blog.davidkaspar.com/archives/2006/...-broken-pin.php Lenke til kommentar
Toreey Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Fikk låne en ny CPU, men vil ikke starte enda.. ? Hovedkortet? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå