Gjest mafister Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei! Jeg har nå funnet ut at jeg trenger et kamera for å bevare minnene mine litt lenger. Har kommet fram til at det skal bli et digitalt kamera og prisen bør ikke overstige 3500,- Ellers har jeg ingen forutsetninger annet enn at oppladbart batteri er kjekt! Har kikka litt på Olympus C-2. Hvordan er dette kameraet? Noen erfaringer? Er også veldig åpen for forslag! Gi meg noe respons! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei! Eg har no hatt Nikon Coolpix 775 i 4 måneder og eg er kjempefornøyd. Brukervennlig, lite, lett og svært god kvalitet på bildene (2.14 MegaPix). Mange av Olympus sine cameraer mangler USB som er eit must. Eg kjøpte Coolpix kameraet for 6000 kr. Nå koster det 5000 kr mange plasser. Blant anna på komplett.no Lykke til! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Her finner du den beste oversikten på digitalkamera: http://prisguide.digitalkamera.no/vis_kate...i=digitalkamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå