Winze Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 I går da jeg drev og formaterte en partisjon på eksterndisken min (wd mybook 2,0 500gb) til ntfs, fikk jeg plutselig blåskjerm og maskina restarta seg, jaja tenkte jeg. Det som nå skjer er at idet windows begynner og laste ved oppstart, så får jeg blåskjerm hver bidige gang. Har prøvd og kjørt reparer osv fra wincden, men ingenting ser ut til å hjelpe der. Noen tips for hva jeg kan gjøre? ser helst jeg slipper og formatere. Har win vista ultimate 64bit oem 4gb ddr3 ram corsair xfx 8800gtx skjermkort intel quad core q6600 wd 500gb hdd asus P5E3 hovedkort Tror de fleste driver var up to date, og har ikke lagt inn noen nye drivere den dagen (i går) det hendte. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Sjekk at alle vifter går rundt og at alle kjøleribber sitter ordentlig på plass. Edit: ...og forsøk å rulle tilbake til de forrige driverene i sikkermodus. Endret 28. august 2009 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Winze Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 kjølinga er helt fin, kjører vannkjøling, men det skal ikke ha noen betydning. Det som plager meg mest av alt er at når jeg prøver å starte i sikkerhetsmodus, så får jeg også blåskjerm, så ingen sjangs til og komme meg inn i windows... veldig frustrerende i grunn Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hva sier bootloggen? Lenke til kommentar
Winze Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Hardisken som har begynt feila, den hadde fult av korupte filer, kjørt noe recovery på den, håper at bildene i allefall blir berga. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vista= Blue screen of death! Sorry for at jeg ikke kan være til mer hjelp! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå