Egil87 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Blizzard er sparsommelige med nyheter om Diablo 3, men dette vet vi så langt. Les mer Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Føler at de magler en ranger/amazon-type. Sannsynligvis blir det nok en ranger som har ranged attacks (som amazon), kan summone dyr (som druid) og kanskje noen flere aspekter. Savner jo muligheten for paladin. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 The Monk tar over mer for paladin egentlig, siden han har Holy Magic nå... Men ja, jeg kommer til å savne paladin ja Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Gleder meg til dette spillet. får se hva som kommer etter verdt men så langt liker jeg Monk best:) synest at det er litt feil at det kan Forhåndsbestille når spillet ikke en gang kommer i 2010.. Endret 28. august 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er jo en oppfølger, sier seg selv at de ikke putter inn de gamle stereotypene da og bare lar folk gjøre som de alltid har gjort i D2. Må jo være noe helt nytt. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Var det i 2005 SCII ble annonsert, og det skal komme i 2010. Dvs. 5 år etter. Da skal D3 komme i 2013 da. Kan ikke si jeg ser det som en bombe at det ikke kommer i 2010. Og at folk trodde det skulle komme i år?! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tror at det er "MEGET" mulig at D3 kommer til salgs i Juletider, mye som tyder på det i alle fall. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Åååh, jeg orker snart ikke vente mer, altså. Hvorfor må de annonsere spillslipp så langt i forkant? Dårlig gjort. Tror at det er "MEGET" mulig at D3 kommer til salgs i Juletider, mye som tyder på det i alle fall. Que? Hva tyder på det? Siste jeg hørte, var 2011. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nja, magefølelse kanskje? Vel ryktebørsen er ganske så stor og det var vel flere ting som jeg mener tydet på det : *Man venter en stor annonsering rett før juletider (hemmelig). *Lokalisering av tekst er vist muligens ferdigjort, mener det har vært noen poster på et forum (kotaku?) som viste litt av innholdet. Og masse annet man snapper opp om man leser her og der, men selvfølgelig ikke se bortifra at dette kun er kollektiv ønsketekning... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Men ville det ikke vært litt rart om D3 kom før SC2? Jeg mener...SC2 ble jo annonsert en god stund før D3, og da trodde jeg vi kunne vente SC2 først uansett. Men samme for meg i hvilken rekkefølge de kommer, bare de kommer. Snart. Endret 28. august 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Gleder meg til dette spillet. får se hva som kommer etter verdt men så langt liker jeg Monk best:) synest at det er litt feil at det kan Forhåndsbestille når spillet ikke en gang kommer i 2010.. Blir for dumt å forhåndsbestille det enda ja. Og det du allerede kan bestille nå er jo bare spillet i sin helhet. Men når det først skal bli lansert, så blir det vel special edition osv. som kommer også så likeså greit å vente. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den som ventar på noko godt ventar sjeldan forgjeves. At dei innfører nye karakterer har to sider. Den eine er at dei tilfører noko nytt til spelet og ikkje heng seg opp i D2. Den andre er at fansen elsker å sjå igjen detaljar frå tidlegare spel. Det er jo ein oppfølgar, så mange vil starte opp Diablo 3 med gode minner frå D2 i sekken. Ikkje ofte Blizzard har oppfølgarar til to av tidenes mest populære spel på vei, ein kan ikkje gjere anna enn å glede seg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ikke akkurat et sjokk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 [...]Ikkje ofte Blizzard har oppfølgarar til to av tidenes mest populære spel på vei, ein kan ikkje gjere anna enn å glede seg. True. Men om de er smarte og vil selge mer, bør de la det gå et år eller to mellom hvert slipp. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 The Monk tar over mer for paladin egentlig, siden han har Holy Magic nå...Men ja, jeg kommer til å savne paladin ja Paladin? Det første som slo meg var assassin. Er spent på den siste klassen. Barbarian er og blir barbarian, men witch doctor minner mye om en blanding av necromancer og druid. Wizard kunne nok like gjerne vært sorceress, men da måtte de kalt den sorceress om man spiller som dame og sorceror om man spiller som mann. Så vidt jeg vet er det ikke en egen form for kvinnelig wizard? Monk blir nok en kombinasjon av assassin og paladin, så da gjenstår amazonen av de gamle klassene. De er som kjent kun damer, så vi får ikke en "amazone" i D3. Men hva får vi i stedet? Ranger ville blitt for kjedelig. Med mindre de kaller det Texas Ranger og insisterer på å kalle dem Chuck Norris. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er så, men å bare inkludere gamle klasser fordi gammelfansen skal slippe forandring, ville vært helt på jordet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg synes D3 trenger en bueskytter. For det er stas. Ikke at man ikke kan bruke bue med de andre karakterene, men ja, dere veit. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 samme for meg egentlig, kunne ikke blitt mer fornøyd med hva monk bringer. Monk kommer nokk til å bli min main med en witch doctor som alt. Hadde vært så perfekt om D3 hadde kommet i desember, men har mine store tvil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det er så, men å bare inkludere gamle klasser fordi gammelfansen skal slippe forandring, ville vært helt på jordet. Enig i at de ikke kan bruke de gamle klassene, men de kan lage nye basert på de gamle. I stedet for å lage alt på nytt kan de beholde det som funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg