The Stig Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jason Bourne, Jack Bauer og James Bond i samme innpakning? Ja takk. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Fin anmeldelse, men jeg har inntrykk av at noe av begynnelsen på spillet nå er spoiled. Møtet med den første soldaten er nok noe jeg ville foretrukket å oppdage selv, fremfor å lese det her. Men jeg må nok skaffe meg dette, har hørt bare godt om det fra andre hold også! Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jason Bourne, Jack Bauer og James Bond Kreativitet! Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Tenker jeg kjøper dette i kveld. Bra anmeldelse, forresten. Endret 28. august 2009 av Sitronkake Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Helt greit spill egentlig. Det kan bli mye frem og tilbake gjennom enkelte deler av brettet, men man blir ialtfall vant med å komme seg rundt kjapt. Spillet kunne ha vart litt lengre (brukte selv litt over 6 timer på å runde spillet etter å ha funnet 100% av alt utstyr/oppgraderinger), og det var ikke noe utfordring på slutten i det hele tatt, siden... tja, jeg skal ikke si det... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har aldri hørt om dette før og hoppet over store deler av anmeldelsen. Kjøpes skal det. Digger forresten at det er i 2d. Jeg håper dette, Trine og Metroid: Other M er starten på en ny trend. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ser ut som et Mobil spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fordi det er 2d? Lenke til kommentar
exmx Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fordi det er 2d? Vet ikke om det går an å kalle dette spillet "2d". Anyways... Sinnsykt bra spill. Har kommet ganske langt, å må si at det var lett verd pengene. Anbefaler også Trails HD. To fantastiske arcade-spill. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nettopp rundet. Helt utrolig bra spill! Det starter rolig og nesten litt kjedelig men det tar seg opp hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Trails HD har jeg kjøpt, det er sinsykt bra 2d spilling i ett 3d miljø. Minner meg veldig om Elastomania,ELMA. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Runda Shadow Complex i dag, og jeg må si at det var lett verdt pengene. Herlig! Noen få ankepunkter har jeg, dog: - Generisk og temmelig uinteressant plott. - AI kan se og skyte deg uten at du kan se de. - Lett å utnytte AI under bossfights. - Litt kort. Jeg runda det på 5 timer og 45 minutter. Ankepunkter til tross, dette er et av de beste spillene til 360 i år. Endret 30. august 2009 av Sitronkake Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 For meg ser det nå ut som spillet er 3D, med den begrensning at man bare beveger seg i en dimensjon og at kameraet gjør det samme. Et spill blir ikke 2D bare fordi kameraet beveger seg i to dimensjoner. Det virker uansett som et spennende spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg