Xander^ Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 God dag! Skal bestille noen volcom-bukser fra usa og når jeg skal velge størresle så får jeg kun opp f.eks 35,36,38 osv. Er dette bredden eller lengden? På mine bukser kjøpt i norge så står det "W36 L34" Lenke til kommentar
mathiasgabrielsen Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Bruke Google vet du! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Ut fra din chart er disse buksene jeg har sett på damestørrelser.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Reklame er forbudt på forumet. En post slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Tror de størrelsene du ser i størrelses-menyen er 'Waist' størrelser. Tror ikke bukselengden vises grunnet at de fleste bukser er 32" i lenght. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå