Yavel Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 må si det punktet med 13 timers arbeidsdag, er jeg så for, pga vi som jobber skift(uten om de i nordsjøen) har veldig lyst til og jobbe mest mulig når vi er på jobb slik at vi kan ha flest mulig uker fri. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Det er synd å si det, men etter hvert som tiden går så glir jeg mot FRP. Selv om de er totalt idiotiske på mange områder! I natt ble for eksempel en kompis grisebanket av noen polske snekkere som satt og drakk vodka i studenthuset de bor i mens de snekrer her oppe. Det er rett og slett SYKT. Greit at Norge trenger arbeidskraft, men ikke 30-årige fuck-ups av noen alkoholikere fra Polen. Endret 31. januar 2010 av Dux ducis Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Olje: 94,99% har en mening, mens 1 promille har peiling. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er synd å si det, men etter hvert som tiden går så glir jeg mot FRP. Selv om de er totalt idiotiske på mange områder! I natt ble for eksempel en kompis grisebanket av noen polske snekkere som satt og drakk vodka i studenthuset de bor i mens de snekrer her oppe. Det er rett og slett SYKT. Greit at Norge trenger arbeidskraft, men ikke 30-årige fuck-ups av noen alkoholikere fra Polen. Du kan trøste deg med at de får straff som fortjent, dekke legeregninga og betinget fengsel! Det er hvis politiet skulle velge å etterforske saken da... Men neste gang de grisebanker noen så får de kanskje noen uker i fengsel, og da får de bedre betalt enn hva de ville gjort om de arbeidet hjemme og på denne måten lærer vi dem at å grisebanke folk er galt. /ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå