Lord of teh klikk Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Se liste her, hvor Raymond Johansen utfordrer Siv Jensen på de mindre populære punktene fra Frps program. Lenke til kommentar
investor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Etter å ha lest lista ble jeg bare mer positiv til FRP faktisk... Må si det er litt typisk at andre snakker mer om FRP enn seg selv. Har forresten hørt FRP snakke om de fleste tingene på den lista. De fleste sakene er ikke noe "big deal" eller noe "wow wow" det er vel heller bare at de har listet opp ting som FRP er uenige med AP i. Endret 28. august 2009 av investor Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Helt enig! Mye klokt her! 100 gode punkt! Endret 28. august 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når hun skriver "Fremskrittspartiet er motstandere av at bussjåfører, togpersonell og fergemannskap sikres fortsatt jobb og videreføring av avtaler og rettigheter når et nytt selskap overtar trafikken etter anbud" er det vanskelig å ta henne seriøst. Undersøkelser har vist at arbeiderettighetene i Oslo for bussjåfører har ikke blitt redusert og prisen har også blitt redusert. Lenke til kommentar
Bursvik Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har de prestert å linke til feil liste, eller prøver de å styrke FRP? Jeg følte mer for å stemme FRP etter å ha lest denne listen :S Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vil ikke ha FRP-regjerning, men må se meg lei av denne svertekampanjen, vil ikke vite hva FRP ikke gjør, vil vite hva AP vil gjøre bedre om de får 4 år til... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Ååhh, jeg gråter nesten når jeg leser sånt. Vil ikke ha FRP-regjerning, men må se meg lei av denne svertekampanjen, vil ikke vite hva FRP ikke gjør, vil vite hva AP vil gjøre bedre om de får 4 år til... Listen handler ikke kun om hva Frp ikke gjør, den handler om alt de vil gjøre hvis de får muligheten. Det vil si, alle kuttene de vil gjennomføre. Og det synes jeg er ganske viktig å få frem, akkurat som det er viktig å få frem hva de andre partiene prioriterer. Endret 28. august 2009 av Robert Flettet flere innlegg fra samme bruker. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Folk som stemmer FRP er egoister med for mye penger Jeg er ingen politisk guru, men mener dette helt til noen har bevist det motsatte. Edit: De trenger ikke ha mye penger, hvis de ikke har det synes jeg de er mindre smarte også. (evt ikke glad i innvandrere) Endret 28. august 2009 av HauksA Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg er selv ingen tilhenger av FRP, men det å angripe personene som støtter et parti istedet for partipolitikken skaper ingen god form for diskusjon, HauksA. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 En del klokt her, spør du meg Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er dette ment til å styrke AP? Denne "sverte"-kampanjen styrker vel bare FRP, er i allefall enig i mange av punktene.. Er også mektig lei av at venstresiden snakker dritt om det borgerlige alternativet heller enn å fortelle hva de selv mener.. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Jeg er selv ingen tilhenger av FRP, men det å angripe personene som støtter et parti istedet for partipolitikken skaper ingen god form for diskusjon, HauksA. Veldig sant det. Stryk "folk som stemmer". Endret 28. august 2009 av HauksA Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er også mektig lei av at venstresiden snakker dritt om det borgerlige alternativet heller enn å fortelle hva de selv mener.. Holder det ikke å si at man stort sett mener det motsatte? :b Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det der vil rasere Norge! Uten tvil Lenke til kommentar
bvlgari Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dette minner faktisk en del om "kunstner-opprøret", som egentlig skulle være et angrep på Frp, men som endte med å være til støtte for Frp. At AP bruker tid og krefter på å fremme Frp sin politikk, og samtidig fremheve så mange, etter min mening, positive punkter er jo bare helt flott. De rød-grønne er jo viden kjent for å summere opp alt som Frp sine valgløfter vil koste, men er det noen som har regnet på alt det offentlige vil spare med de lavere subsidiene og reduserte støtteordningene som Frp vil iverksette? Skattekutt betyr velferdskutt Og hver krone i mindre skatt, betyr en mindre krone til helse og, skole og omsorg. Aldri en krone mindre i subsidier til landbruket eller en krone mindre til operaen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Egentlig veldig interessant, dette. Når jeg leser denne listen, får jeg helt klump i halsen av tanken på hvordan gjennomføringen disse forslagene hadde forandret landet. Mens andre her nærmest tar bølgen. Gøy å se hvor vidt forskjellige prioriteringer man kan ha i livet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det der vil rasere Norge! Uten tvil Flott nick. Når det er sagt vil FrP aldri klare å få gjennomført disse punktene uten støtte fra H og muligens KrF. Det gjør at de mest ekstreme punktene vil forsvinne. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Av de 100 punktene er jeg enig i at 60 av dem bør gjennomføres tvert. Hvilken intensjon har AP med dette? Endret 28. august 2009 av nercix Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Egentlig så er AP mitt foretrukne valg, men selv synes jeg at de til tider har gjort en skuffende jobb i regjering. All min fornuft tilsier at jeg ikke skal stemme FrP, men å prøve noe nytt frister. Har egentlig inget sammenligningsgrunnlag for å si at AP er bedre enn FrP i regjering. Mange av disse punktene AP lister opp er jo gode argumenter for å stemme nettopp på FrP. Tror AP at alle disse 100 punktene, fra FrP's politikk, vil bli oppfattet som negative? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen som gidder å utdype litt på enkelte av disse punktene? Hvordan er dette god reklame for FrP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå