Captain Goodvibes Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Heisann! Som topicen sier er jeg på jakt etter diverse turtips for helgen 4-6 september. Er ikke fryktelig godt kjent hva fine turområder på sør/østlandet gjelder så alle tips tas i mot med takk. Det er en fordel at det er så kort som mulig unna Oslo, men inntil 4 timers kjøring fungerer. Campområdet må være ved et lite vann/innsjø og det må være muligheter for å bygge en gapahuk (altså ikke snaufjell..) Grunnen til at jeg spør er at det stort sett er meldt regnvær i hele syd-norge denne helgen, og vi har ikke mulighet til å endre turhelg. Så hvis noen har tips (sjekk gjerne opp mot yr.no.. så tas de i mot med takk. PS! Veldig detaljerte beskrivelser er ikke nødvendig. Det holder med "xxxxvann ved xxxfjell" f.eks så klarer jeg å finne ut av resten selv. Hvor er ditt favorittsted når du skal unna folk og fe? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Snåfjell, 10 min vest for kongsberg. Ikke så mange insjøer, men fine stryk å fiske i. Grunneier bryr seg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå