WheelMan Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg må bare si; takk for all kritikk og forslag til forbedringer. Slik settes pris på, og tas til etteretning. Skal lese gjennom hele testen når jeg får tid, Osse Lenke til kommentar
Osse Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er egentlig ikke resultatene du skal vektlegge, men måten å gjøre det på, + forbedringer. I denne sammenhengen er resultaten irrelevant...... gjelder jo å få HW sine tester til å bli de vi referer til når vi krangler om alt om hardware- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Var mer det å gå i dybden jeg tenkte på, ja. Resultatene er for meg lite spennende Lenke til kommentar
Hansemann11233345 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 god test! men jeg har et lite spørsmål, som jeg trenger svar på, jeg sitter på en vanlig macbook, og lurer på hvilken av Intel core 2 duo prosessorene den har. Det er selvfølgelig den nyeste macbooken:) Jeg føler den er en ganske bra pc, men er den verdt pengene? Burde jeg heller kjøpt en like dyr pc med en i5 eller i7 prosessor? Håper på snart svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå