fve004 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 For å si det mildt. Pc: Acer Aspire 5920g... Software: NON?????!!!! Iallefall: Hadde windows 7 64bit installert vettu, men ikke en shit funker på 64bit versjonen. Så lure meg bestemte meg for å installere windows xp 32 bit. så jeg putta driten inni, formaterte hardisken og wips, var hardiskene vekke! Nå har jeg prøvd med windows 7 disken, xp disken og Vista fabrikk recovery shitet. HVER gang så får jeg en error hvor det blir sagt at pcen ikke kan detecte "harddrivene" mine. I tillegg hadde jeg min fine lille externe harddisk inne i tilleg, og på en eller annen måte har ejg greid å wipe den.. Gjør meg steik forbanna.. Uannsett, kan dere hjelpe meg? Takk, Fredrik.. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 vet ikke om jeg forsto helt problemet men uansett, har du prøvd å ta en tur i bios for å se om du finner hdd'ene dine der? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sjekk først av alt at diskene er listet i bios. Er de det, kan du f.eks. prøve å boote fra en Ubuntu Live-CD, så du får sjekket hvordan diskene er formatert og eventuelt får formatert dem til NTFS. Lenke til kommentar
fve004 Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Nvm, fikset det. Det var noen løse ledninger, faen acer er helt på tur av og til.. Steng tråden, takk:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå