Arve Systad Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hei! Har tenkt å legge 10-12000kr (pluss/minus litt om nødvendig) i eit stereoanlegg, og har komt hit for å søke litt råd. Det eg treng er altså ein forsterkar og eit høgtalarpar. Støtte for surroundlyd er ikkje nødvendig - 95% av bruken vil vere musikk. Helst ser eg etter utstyr som kan plukkast opp i ein butikk i Oslo-området - hittil veit eg om Soundgarden og HiFi-klubben som har utsalg heromkring. Bruksområde blir som sagt stort sett musikk, men truleg og bittelitt film innimellom. Lydkjelda vil stort sett vere ei datamaskin. Er ute etter eit anlegg som kan spele reint og balansert og fylle rommet godt. Kjøpet blir når eg skal flytte inn i ny leilighet, så veit ikkje nøyaktig korleis rommet dei skal stå i vil sjå ut, men 15-30kvm ein stad er nok realistisk. Er ikkje ute etter å skremme livet av nabolaget, sjølv om noko volum sjølvsagt er å foretrekke. Har sjølvsagt kikka litt rundt allerede, og foreslår desse for meg sjølv: CAMBRIDGE Azur 650A - 3 998,- + DALI LEKTOR 6 - 7 396,- == 11 394,- Kablar og slikt kjem i tillegg, men det tar eg når eg kjem så langt at eg veit akkurat kor ting skal stå osv. Kom gjerne med innspel til kabeltype uansett. Nokon som har innspel på dette? Bedre alternativ? Noko meir eg burde ha? På forhånd takk! :-) Endret 28. august 2009 av Arve Systad Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Et par andre butikker du kan sjekke ut: Stereofil - ligger på Grensen i Oslo Hifihuset - ligger på Nesbru i Asker, rett ved Ikea. Disse har også mye brukt inne, med garanti. Der har jeg handlet før, og er veldig fornøyd med service og priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå