Mariofrans Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) . Endret 20. januar 2010 av Mariofrans Lenke til kommentar
Klasse40 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 fattigdomma - Fattigdommen Fremskrittspartiet kommer til å vinne valet fordi dei har mykje god politikk som ungdommane likar - fremskrittspartiet kjem til å vinne valet fordi dei har mykje god politikk som ungdom liker Dei klarte heller ikkje senke ventetida på sykehusplass. - Dei klarte heller ikkje å senke ventetiden på sykehusplasser Det er ikkje sikkert at det eg har foreslått er riktig; jeg brukte ikke ordbok. Du må huske å se i ordlisten når det gjeld a verb og e verb. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Dei siste dagane har det vore mykje snakk om Stortingsvalet 14. september. No er det fire år sidan førre Stortingsval og vi treng nokre nye politikarar som kan styre landet vårt i nye fire år. Det er ein skam at den rød/grønne regjeringa ikkje har gjort det dei lova å gjere. Eit eksempel er at dei lova å fjerne fattigdommen* i Noreg, men det har dei ikkje klart å gjere. Dei klarte heller ikkje senke ventetida på sjukehusplass. Difor vil eg stemme på eit parti som klarer å gjennomføre sakene sine, og ikkje bare seie at dei skal gjere det. Eg trur og håpar at Framskrittspartiet kjem til å vinne valet fordi dei har mykje god politikk som ungdommane likar. Det som er problemet er at ungdommane ikkje får stemme og då taper nok Framskrittspartiet på det. *kan òg skrive "fattigdomen". Det er lov å skrive "vori" i stedet for "vore", hvis du føler deg mer komfortabel med det. Gjør òg oppmerksom på at det er veldig nynorsk å bruke a-infinitiv (styra, fjerna, gjera). Sånn, nå er den skrevet på fullstendig nynorsk. EDIT: nynorsk ordliste. Endret 28. august 2009 av marcusss Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Val 2009 Dei siste dagane har det vore mykje snakk om Stortingsvalet 14. september. No er det fire år sidan forrige stortingsval og vi trenger nokre nye politikarar som kan styre landet vårt i nye fire år. Det er ein skam at den rød-grøne regjeringa ikkje har gjort det dei lova å gjere. Eit eksempel er at dei lova å fjerne fattigdommen i Noreg, men det har dei ikkje klart å gjere. Dei klarte heller ikkje senke ventetida på sykehusplassar (For så vidt ingen skrivefeil, men det høyrast betre ut.) Difor vil eg stemme på eit parti som klarar å gjennomføre sakene sine, og ikkje bare seie at dei skal gjere det. Eg trur og håpar at Framstegspartiet kjem til å vinne valet fordi dei har mykje god politikk som ungdommane likar. Det som er problemet er at ungdommane ikkje får stemme og då taper nok Framstegspartiet på det. Det er det eg fann. Det er godt mulig at det er meir som eg ikkje oppdaga. (Ikkje ver så sikker på at Framstegspartiet i regjering vil holde det dei lover heller ...) Endret 28. august 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
Klasse40 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Trenger strengt tatt ikke skrive "difor"...... Holder lenge med "derfor". Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 "Derfor" er korrekt nynorsk, det har du rett i. Men "difor" høres betydelig mer nynorsk ut. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Tusen Takk! går det ann å skrive raud-grøne eller må det være rød-grøne? En ting til. Hvis læreren min googler dette og finner denne tråden. Blir dette regnet som juks? Endret 28. august 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Raud! Selvsagt heter det raud. Det burde jeg ha lagt merke til. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvis læreren min googler dette og finner denne tråden. Blir dette regnet som juks? Vel ... Hvorfor skulle læreren din google en hel tekst? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 For å sjekke om jeg har jukset... Hun har et programm som sjekker. Men juks er vel bare hvis man kopierer? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 For å sjekke om jeg har jukset... Hun har et programm som sjekker. Men juks er vel bare hvis man kopierer? Ja. Du har jo fått hjelp bare. Blir jo som og spørre faren din f.eks om han kan lese oppgaven din og finne feil. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 For å sjekke om jeg har jukset... Hun har et programm som sjekker. Men juks er vel bare hvis man kopierer? Ja. Du har jo fått hjelp bare. Blir jo som og spørre faren din f.eks om han kan lese oppgaven din og finne feil. Du har rett. Hun kan ikke gi meg karakter 1 bare fordi jeg har fått hjelp. Det er værre hvis du har kopiert rett fra nettet. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Litt fiksing med litt meir "nynorske" ord. Val 2009 Dei siste dagane har det vore mykje snakk om Stortingsvalet 14. september. No er det fire år sidan førre stortingsval og vi treng nokre nye politikarar som kan styre landet vårt i nye fire år. Det er ein skam at den raud-grøne regjeringa ikkje har gjort det dei lova å gjere. Til dømes lova dei å fjerne fattigdommen i Noreg, og det har dei ikkje klart å gjere. Dei klarte heller ikkje senke ventetida på sjukehusplassar. Difor vil eg røyste fram eit parti som klarer å gjennomføre sakene sine, og ikkje bare seie at dei skal gjere det. Eg trur og vonar at Framstegspartiet kjem til å vinne valet, av di dei har mykje god politikk som ungdommane likar. Problemet er at mange av ungdommane ikkje ennå har fått røysterett, og Framstegspartiet kan tape på dette. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Litt fiksing med litt meir "nynorske" ord. Val 2009 Dei siste dagane har det vore mykje snakk om Stortingsvalet 14. september. No er det fire år sidan førre stortingsval og vi treng nokre nye politikarar som kan styre landet vårt i nye fire år. Det er ein skam at den raud-grøne regjeringa ikkje har gjort det dei lova å gjere. Til dømes lova dei å fjerne fattigdommen i Noreg, og det har dei ikkje klart å gjere. Dei klarte heller ikkje senke ventetida på sjukehusplassar. Difor vil eg røyste fram eit parti som klarer å gjennomføre sakene sine, og ikkje bare seie at dei skal gjere det. Eg trur og vonar at Framstegspartiet kjem til å vinne valet, av di dei har mykje god politikk som ungdommane likar. Problemet er at mange av ungdommane ikkje ennå har fått røysterett, og Framstegspartiet kan tape på dette. Tusen takk! Nå har jeg lært mange nye ord jeg kan bruke en annen gang også! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå