Pseudonymt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei. Jeg har lastet ned Ubuntu 9.04 til min gamle laptop. I den forbindelse lurer jeg på om noen har tips om hvilket program jeg kan bruke til å brenne ISO-filen til CD, slik at jeg kan teste Ubuntu rett fra CD? Jeg er kun interessert i å bruke et gratis program, og det er en fordel om det er open source. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Power iso funker for meg. Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Er det gratis? På nettsiden står det både "download" og "buy" (har de kun en prøveperiode?). Jeg setter også pris på andre gode alternativer! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 ImgBurn er programmet du ser etter oversiktelig og greit uten ørten menyer for alt som aldri vil bli brukt, og helt gratis. Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Tusen takk for svar! Nå er Ubuntu innstallert på min gamle laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå