EC Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Folkens, jeg observerer MANGE svar som: La oss holde det der til et minimum, eh? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Fullstendig enig. Har du ikke noe vetigt å skrive, så la vær å skriv noe i det hele tatt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det har da vært allmen kjent at en smily kan utrykke 1000 ord, men hvis dere ikke vil så... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det har da vært allmen kjent at en smily kan utrykke 1000 ord, men hvis dere ikke vil så... Jepp. Men det er vel lov å komme med en som svar i ny og ne? Hvis man bare svarer på et spørsmål.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Urk, nå var det fryyyktelig fristende og bare svare med en " ". Er en stund siden man har kjent yummy's svøpe over skinkene nå.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg er helt enig. Det er ikke så bra å ha femti smiletryner etter hverandere på et svar. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei yummy! Synest det er bra at du setter fokus på bruk av smilefjes.Synest mange smilefjes etter kvarandre av og til er unødvendig.Sjølv prøver eg å begrense min eigen bruk av smilefjes,sjølv om eg har ein som avatar. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Fin Avartar Hassan Jeg svarer aldri med smilefjes alene ,men jeg bruker endel av dem ,men jeg synes ikke det blir for mye av dem. Og det virker som jeg ikke er alene for og avsky "bare smilefjes poster" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Mr.Hassan: din avatar Rokker! .. blues brothers Delux! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg bruker av og til, er greit for å hvise utrykk. f.eks Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg bruker av og til, er greit for å hvise utrykk. f.eks Synes også det er greitt til tider. Man ser rimelig fort om personen er ute etter en å øke counten sin, eller om han bruker det som et kommunativt virkemiddel <-- det va et fint uttrykk. Jeg må si det igjen: kommunativt virkemiddel Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 = ja (Hvis det er et ja eller nei spørsmål) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Enig med Ecthelion.. en smiley utrykker mer enn 1000 ord Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Joda - en og annen post som bare inneholder en smiley går greit. Men nå er det VELDIG mange tråder som bare har en i flesteparten av svarene. Bruk wetware'n litt, da! "yummy-modus" er faretruende nært overflaten her, Aurstad. Don't push it. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Blir for lettvint å skrive en post med bare Like irriterende er mange av humor-threadene som folk svarer med . Det burde vært forbudt. "yummy-modus" er faretruende nært overflaten her, Aurstad. Don't push it. Skal du stenge ned søppel, banne alle som feilposter og slette tråder som har vært oppe før da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Mr.Hassan: din avatar Rokker! .. blues brothers Delux! Ser du virkelig ikke hvor den er ifra? Det var jeg som tipset han om den. PS: Sjekk URL for hvor bildet ligger.. Ble skuffet over deg nå altså.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 det er Blues Brothers smilien .. so fuckings what om den er hentet fra Startreknorge sit forum ... den er fra Blues Brothers .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 FFS DA! Jeg flyr nesten i flint når jeg leser dette. Et par smileys er IKKE en POST. Det er noe tull. FOlk kan ForF...meg begrunne det litt og putte noe tekst til de smileyene. Og smileys burde deaktiveres også. Er endel som har gjort det fordi de ser utrolig teite.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 det er Blues Brothers smilien .. so fuckings what om den er hentet fra Startreknorge sit forum ... den er fra Blues Brothers .. Og det gjør den bare enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg