Gå til innhold

Nytt "parti", still oss spørsmål om våre standpunkter #SE FØRSTE POST#

Anbefalte innlegg

hva er deres syn på dagens restriktive alkoholutsalg? tenker primært på at enkelte steder er det egne ølutsalg, og alle steder er det forbudt å selge alkohol i butikk etter klokken x.

alkoholutsalg fungerer bra, sprit på polet, øl i butikken, men at de ikke kan selge etter et visst klokkeslett kan fjernes.

Ja, så forklar hva FORSKJELLEN er i forhold til AP da? Er jo lite vits å ha et tankespinn med AP med minimale endringer.

Er jo derfor vi har startet dette. testene forklarte ikke spesifikt hva som var forskjell, bare at de var enig i 30% av det vi svarte på. så som sagt, på valgtesten er 70% forskjellig.

Endret av Darth Invidia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange kvoteflyktninger mener dere vi burde ta inn i åreet?

Skal vi prioritere pensjonister eller barneskolen?

Hvordan skal vi hindre Norge (Oslo) i å fortsette å danne "ghettoer"?

det første og siste har vi ikke sett helt på enda. men vi ville prioritert pensjonister OG barneskole. et rikt land som norge kan og BURDE satse på slikt.

Andre skal endre førsteposten seinere til å få ifram hva vi har bestemt hittil.

Lenke til kommentar

Så denne tråden er en "jeg tok en valgtest som gav meg 30% til felles med AP og gidder ikke finne ut hva som er forskjell på partiene derfor lager vi et fiktivt AP-parti med minimale endringer"-tråd?

Valgomatene er forøvrig dårlige, få valgalternativer, unyanserte og dekker ikke helhetlig politikken.

Er ganske poengløst når dere er i så stor grad enige med AP. Alt dere har remset opp er AP-saker, med unntaket av det håpløse "forby våpen"-punktet og det noe langt mer positive "kutt i bilavgift"-punktet.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Så denne tråden er en "jeg tok en valgtest som gav meg 30% til felles med AP og gidder ikke finne ut hva som er forskjell på partiene derfor lager vi et fiktivt AP-parti med minimale endringer"-tråd?

Valgomatene er forøvrig dårlige, få valgalternativer, unyanserte og dekker ikke helhetlig politikken.

Er ganske poengløst når dere er i så stor grad enige med AP. Alt dere har remset opp er AP-saker, med unntaket av det håpløse "forby våpen"-punktet og det noe langt mer positive "kutt i bilavgift"-punktet.

mere en: "jeg tok en valgtest som gav meg 30% til felles med AP, 32% til felles med frp etc etc, 30% er lite å være enig i, i ett parti", hva om vi satt opp ett parti som var 100% enig med oss? hva ville forskjellene være? hvordan ville vi stått i forhold til forskjellige saker?

vi tar egentlig bare våre politiske syn og kaller det et "parti"... jeg personlig (og flere av oss) ville ikke kunne tenkt ut alle ting vi måtte tatt stilling til (som f.eks alkoholsalg og distriktspolitikk) derfor spør vi her for å få fram slike ting.

:) skjønner?

Lenke til kommentar
Er dere for eller imot fri abort? (nåværende praksis)

Abort er opptil hver enkelt kvinne og bør derfor være helt lovelig, så lenge det taes innen en viss tid da vi vitenskapelig kan kalle fosteret for en "menneske". som vi vil dømme å være veldig utviklet, og ha følelser etc.

¤¤¤¤FØRSTE POST OPPDATERT TIL Å OMHANDLE DET VI HITTIL HAR KOMMET FRAM TIL¤¤¤¤

Endret av Darth Invidia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...