Mariusioo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei Jeg trenger hjelp til kjøp av et AMD hovedkort, planen er å kjøpe AM3 prosessor og DDR3 minne på minst 1600Mhz. Jeg trenger også at det skal støtte to grafikkort i CF (ATI 4830 kort). Om det også har støtte for å lettere overklokke er ikke det å forakte... Om et godt slik hoved kort finnes til under 1200 kr så hadde det vært gull og hollywood om noen kunne tipse meg om det (og jo billigere jo bedre). På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 https://prisguiden.no/product.php?productId=107091 Funker fett hvis du skal åpne kjerner med Phenom Lenke til kommentar
Mariusioo Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Tusen takk for hjelp Et lite spørsmål: Hvordan er det med å sette forskjellige ATI skjermkort i CF som er i samme serie f.eks 4830 og 4870 på det hovedkortet som er foreslått og generelt sett??? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvis du f.eks. har 4890 og et 4870 kort. Vil 4890 nedklokke til 4870. Så du vil ikke en kjempe bedre(ordeling ftw) effekt, hvis du prøver å kjøpe et kort som er bedre enn det du har nå. Ytelsen vil selvfølgelig bli bedre. Men da burde du hvertfall kjøpe et kort til, du har fra før av. Sorry for rotete og teit skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå