Agonise Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hei jeg har satt sammen en pc og bestilt den.. som siste sjekk tenkte jeg legge ut det jeg bestilte og om noen har peil om jeg har gjort noe feil valg av deler om å rette på meg. Pcen er til Gaming. ASUS Striker II Extreme, Socket-775,DDR3 nForce-790i Ultra SLI, 3xPCI-Ex(2.0)16 Lian Li PC-A17B, Miditower, Sort Thermalright Ultra-120 eXtreme 775 RT Mushkin DDR3 6GB enhanced Memory Intel Core 2 Duo E8600 3.33GHz Socket775 Corsair strømforsyning, HX850W EVGA GeForce GTX 295 1792MB PhysX CUDA Setter pris på alle svar. Endret 28. august 2009 av Agonise Lenke til kommentar
program Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 For det første er det ofte lurt å spørre før du bestiller, ikke etter. Vi er jo også nødt til å få vite hva du skal bruke den til, men går ut i fra gaming. Lenke til kommentar
Agonise Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 For det første er det ofte lurt å spørre før du bestiller, ikke etter. Vi er jo også nødt til å få vite hva du skal bruke den til, men går ut i fra gaming. hehe ja, men bestillingen er fortsatt åpen så kan slette.. skal være til gaming ja. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ser ut som en god løsning det. Lykke til. Kommer til å fungere veldig bra i tiden fremover Delene skal ihvertfall passe. Hva slags operativsystem skal du bruke? 6GB er kun nødvendig dersom du skal kjøre 64bits OS. Lenke til kommentar
Agonise Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Ser ut som en god løsning det. Lykke til. Kommer til å fungere veldig bra i tiden fremover Delene skal ihvertfall passe. Hva slags operativsystem skal du bruke? 6GB er kun nødvendig dersom du skal kjøre 64bits OS. Takk for svar Og Tenkte jeg skulle innstalere 64bits ja, men er ikke sikker på hvilket OS..noen forslag? Lenke til kommentar
program Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Til gaming har du vel ikke så stort valg: Windows. Da blir det vel Vista nå eller 7 litt senere. Ikke lenge til. Du kan jo også bruke XP, men vil ike anbefale det til spill lenger. Endret 28. august 2009 av program Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 ...Du kan jo også bruke XP, men vil ike anbefale det til spill lenger. Hmmm? WinXP er vel fremdeles ikke direkte uegnet til spill... men ville helt klart ha installert Win7 når den tid kommer (oktober). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå