sondre19 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hei. Jeg har en litt eldre stasjonær pc som jeg ikke bruker, som jeg gjerne vil begymme å bruke igjen. Vil gjerne oppgradere slik at jeg kan spille wow ihvertfall uten at det "lagger" ^^. Kan jeg evt. ta vare på hovedkort(?), og HDD, eller må det byttes ut? Hva med prosessoren? Vil gjerne sette inn litt mer ram, 1gb x2 eller 2gb x2 (hvis det er mulig) Har ikke tenkt til å bruke sån veldig mye penger på dette, men litt Setter pris på tilbakemeldinger. :!: Av skjermkort og HDD ville disse ha vært noe å satse på(?): (Gainward GeForce 9400GT 1GB PhysX CUDA) (Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2) Operativsystem: Win XP home edition SP2 Hovedkort: Gigabyte Ga-k8NF-9 Skjermkort: Matrox Millennium P690 PCI (Må byttes ut) HDD:SAMSUNG SP2504C Ram:DDR (PC3200) 512MB x2 Prosessor: AMD Athlon 64 Processor 3200+, MMX, 3Dnow, ~2.0GHz Lyd: Realtek AC97 Audio Endret 28. august 2009 av sondre19 Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nytt skjermkort og 2 GiB RAM så tror jeg du er i mål. Du trenger ikke 1 TB harddisk for å spille WOW... 4GiB ram er ikke noen vits fordi XP ikke kan bruke mer enn 3 GiB uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå