Gå til innhold

Akambrukernes bilder - september 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt første betalte oppdrag :)

Det ser ut som om de har det veldig morsomt. Bra.

Tom

Ja, har det alltid morsomt den gjengen der. Tanta mi, hun som bærer på hun andre, er en skikkelig humørspreder :)

Ikke ille det der. :) Ville kanskje tatt bildet litt tidligere på dagen for å fått litt mer butikk, men himmelen fungerer jo knall. :)

Tidspunktet var veldig ugunstig, for jeg måtte vente til etter arbeidstid med å få tatt bildet. Hadde kanskje en ti minutters luke fra arbeidstids slutt til det ble alt for mørkt, siden sola gikk ned omtrentlig da. Måtte i tillegg bli tatt i dag, mens det blåste og regna. Så det er ikke optimalt.

Får håpe lønna ikke var i samsvar med butikknavnet :p

Hehe, den blir nok det. Butikken er drevet av tanta mi, og jeg gir naturligvis familierabatt ;) Får til gjengjeld stille ut og selge bilder i butikken. I tillegg blir det nå publisitet gjennom Bunnpris og.

Lenke til kommentar
Egentlig så burde jeg si at #2 suger fordi det ser overeksponert ut; men det gjør det ikke. Det er bare tøft; får en følelse av hardt stål av en eller annen merkelig grunn ...

Takker Tom. Det er langt fra overeksponert ja. Det var heller undereksponert, så høylysene er løftet en del. Det så nesten ut som om noen hadde helt svart og hvit oljemaling utover vannet der.

Trondster: Jeg likte også det bildet der. Fint lysspill.

Mye annet bra her også som jeg ikke har tatt meg tid til å kommentere (skjerping).

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Slenge på en liten macro jeg da, lenge siden sist nå egentlig. Plukka med meg egentlig blomsten for å ta bilde av den inne i vinduskarmen (for å herme litt etter en viss annen :p ), men halvveis på veien til min destinasjon så jeg at det var en blomsterflue på toppen av den =)

100mm, f/8, 1/200s, ISO100, Flash fired

IMG_9311.jpg_595.jpg

Trykk bilde for 100%

Mere vinduskarmsblomster finner man her:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

IMG_9327.jpg_100_cw85_ch85_thumb.jpg IMG_9285.jpg_100_cw85_ch85_thumb.jpg IMG_9298.jpg_100_cw85_ch85_thumb.jpg IMG_9279.jpg_100_cw85_ch85_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har visst ikke lagt inn noe her i september, så da er det vel på tide.

Krusninger

Må bare si at det andre bildet ditt, til tross for utbrente høylys (på min skjerm i alle fall), er noe av det tøffeste jeg har sett på lenge. Gratulerer med et knallfint bilde!

-Lazy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...