# offline Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) LOL... Lastet ned gratis pre-sets til Lightroom fra OnOne Software. Måtte prøve de ut. De kalles for WOW Effects Her er link til OnOne hvis noen vil prøve dem. Endret 7. september 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Estetisk, Tom, estetisk! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Veldig bra, men jeg ser ikke helt hva hun holder? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Veldig bra, men jeg ser ikke helt hva hun holder? Tror det er en del av den stolen hun sitter i. Dewil, likte bildet veldig godt, lyset var elsk Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ute på tur i dag. Stilig bilde fra et rufsete lokale - var du kanskje inni et hus ved Damsgård ? E-P1 og I-69 igjen, gitt... Hadde jeg spist anabole steroider de siste 10 år, hadde jeg bært vekk den forbaska bilen, den blokkerer litt for inntrykket av et bygg under et permanent snikangrep fra naturen, uten at noen kommer det til unnsetning... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ute på tur i dag. Er dette gamle Lier psykriatiske? Ligner fælt. Uansett veldig stilig bilde, og likte uttrykket til jenta. (Har vært der jeg også) Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ute på tur i dag. Likte dette, har trøbbel med å forklare hvorfor men... Hvor er bildet tatt? Genial lokasjon. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Lier mentale sykehus ikke akkurat lov å bevege seg der for hvem som helst... Takker for kommentarer. Var litt utfordring med vidvinkel bildene mine denne gang. Autofokusen har tatt kvelden og det hender at linsa hopper til f/32, selv om den ikke har mer enn f/22. Den må en tur på service tror jeg... Endret 7. september 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dewil, det var rett og slett stilig.. hadde location shoot på fredag. Fotograferte inne på Club Gossip har ikke rukket å gå igjennom bildene, men her er en av de: Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 tusen takk DeViSoR. Et flott bilde fra deg også. Tøff bakgrunn! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 takk for det, en av gleden å ikke fotografere i studio Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 DeViSoR : du er den råeste fotografen her inne, period! ET fantastisk bilde, rett og slett. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 =) Veldig pent! Det er en gradient du har lagt oppå i PP? Effekten falt i smak i alle fall! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Alt over midja var råbra Eric, bakgrunnen var passe grafisk=) Strømpebukse er litt no no på slike bilder, og ihvertfall da den får så annerledes tone som den ekte huden pga lysavfall =) + en reflektor under som hadde gitt catch i begge øynene, kanskje Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 off ja, må notere meg det der. Selv om jeg personlig syns slike strømper er pent. Stilig det stående bildet av henne Cruel, men hvorfor har du redigert henne slik at hun mister så mye detaljer i armene? andre modellen fra shooten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå