potetskrell Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Selv når solen går ned i Nord-Norge har vi det den lokale fotografen Inge Ove Tysnes omtaler som "det blå lyset". Pent! I disse valgtider... (Satser på at dette ikke blir sett på som reklame, i den grad det gjort mest for moroskyld.) En annen font ville gjort seg. Tror litt mer farger i bakgrunnen også ville vært bedre. Eller originalt og pent Flere edderkopper....legg merke til stråtaket den har strikket som ly for regnet: Søtt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) @Petteram, knall bilde Naturen er et geni. Endret 5. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Prøver meg med litt Macro: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg er for tiden helt opphengt i sort hvitt. Klarer ikke å slutte.. Nuvel. Her er et bilde tatt fra campingen på Nesna, med utsikt mot Tomma. Et velbrukt motiv. En klisje vil nok enkelte påstå. Sigma 10-20mm f/4-5.6@12mm ISO 100 20 sek. f/11 Lee NDG 0.9|Lee ND 0.6 Endret 5. september 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Episk bra Kenneth. Fått skikk på skjermen? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Episk bra Kenneth. Fått skikk på skjermen? Takker! Jeg bestilte ny skjerm gjennom Sinus Data i Sandnessjøen. Er veldig fornøyd. Har dog ikke fått til å kalibrere den skikkelig. Skjermen kom bundlet med Spyder 3 Pro. Men Eizo har valgt å kutte ut softwaren, og i stedet legge ved sin egen latterlig dårlige EasyPIX software. Endret 5. september 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kjipt. Eizo lager snæxi skjermer, ingen tvil der. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Flere edderkopper....legg merke til stråtaket den har strikket som ly for regnet: Bruker du stativ og blits når du tar makrofoto? Ikke stativ eller blits nei...burde kanskje begynt med stativ etter hvert. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ser ikke ut som du trenger det, spør du meg Kjøp øl fer pængan! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ser ikke ut som du trenger det, spør du meg Kjøp øl fer pængan! He he, med øl innabords blir stativ nesten påkrevd :!: Har jo et Sherpa 600R med Benro kulehode så det er vel bare latskap sålangt. Har studert denne karen sine bilder og ser jeg har et stykke igjen før jeg er fornøyd: http://macrojunkie.deviantart.com/gallery/ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ikke vis link til slike bilder da, Petteram...helt uoppnåelig det nivået der (ditt også forresten) RandiA Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror du bør uppe kontrasten ørlitegran, dcs. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Kontrasten er perfekt i mine øyne, og på min skjerm Men for all del, kom med forslag. Endret 5. september 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Trebåter har virkelig sin sjarm: Endret 6. september 2009 av Ageurk Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 bildekvaliteten er kanskje drept av facebook(aner ikke om de gjør no med bildene) og gidder ikke laste opp no annet sted nå ;P (ikke min unge forresten, ungen til søstra til dama ;P) bildet er tatt med rokkor 1.2 @ 1.2 eller 1.4 (manuell fokus er vanskelig med en unge som beveger seg konstant ja) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Et par bilder fra fototreffet i Trondheim i går (lørdag 5/7-09). Cuts and bruises: A green rope: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Stilig bilde av tauet, Ratleto. Jeg har en golfball å dele med dere i dag. Og kurven den ligger i da. EOS 30D + Sigma 50-150mm f/2.8 @ 1/320s, f/5.6, 150mm, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Svært pent, Tom. Svært pent. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Svært pent, Tom. Svært pent. Takker. Er rimelig fornøyd med denne. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå