Nautica Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Selv om det er mørkt rundt vekta kan jeg se omgivelsene. Tachometer = turteller. Bla. Burmeister & wain brukte mange snasne instrumenter,produsert i østerike. Endret 29. september 2009 av Nautica Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 DavidR: Nice.. Har du et større av det siste? Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Walking a thin line En forsmak på min oktoberfest: tatt med en Nikkormat FTn, med en Nikkor-H 50mm f/2 Det der var glimrende i mine øyne! Men jeg tror en som er blind holder den der staven litt lengre fremme. Takker for det:-) Denne fyren er nok blind, i det minste svært svaksynt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 DavidR: Nice.. Har du et større av det siste? Klart jeg har Stort nok nå? Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) [quote Syns bruk av lys og skygger er forførende tøff. Selv om det er mørkt rundt vekta kan jeg se omgivelsene, i gammeldagsstil, for meg. Føler det mangler det lille ekstra, som kunne strammet opp komposisjonen litt. Det er noe som får bildet til å se skeivt ut. Takker! Enig i at det mangler det lille ekstra, problemet var at spennet mellom lys og skygge var for stort til å få med noe mer enn selve måleren... Veldig mye flotte bilder som lastes opp her nå, jeg liker både DavidR og Awesome's bilder. Bildet av den lyssterke bygningen (F2.1) er kul, herlige farger og kontraster i viduene. Endret 29. september 2009 av sverrelerre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Selv om det er mørkt rundt vekta kan jeg se omgivelsene. Tachometer = turteller. Bla. Burmeister & wain brukte mange snasne instrumenter,produsert i østerike. Hva med instrumenter fra Jaeger, nå best kjent som super-eksklusive klokkemakere under merkenavnet Jaeger le Coultre? Her fra en Bugatti veteranbil: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Veldig mye flotte bilder som lastes opp her nå, jeg liker både DavidR og Awesome's bilder. Bildet av den lyssterke bygningen (F2.1) er kul, herlige farger og kontraster i viduene. Takker Her noe litt mer ungdommelig og urbant i kveldssol: Endret 29. september 2009 av Slettet+789234 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg drister meg til å legge ut et bilde jeg oppdaget nå, som jeg tok da jeg gikk en tur på Bygdøy sist søndag. Jeg er meget usikker på rammebruken her. Har aldri brukt det før, men syns det passer litt her. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Litt images; Litt comments; Fine farger der DavidR på den siste.. men kanskje litt i enkleste laget =) d0ppler, kanskje litt mye negative clarity? potensiale på bildet, men etterbehandlingen ble litt kjip Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) d0ppler, kanskje litt mye negative clarity? potensiale på bildet, men etterbehandlingen ble litt kjip takk for tilbakemelding cruel. Har lagt ut en versjon 2 med mindre negativ clarity: EDIT : og veldig stilige studiobilder der Cruel! (som vanlig) Endret 29. september 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg kan virkelig ikke fatte annet enn at September-tråden må være den beste til nå? Det er så mange flotte bilder her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Litt images; Fine bilder. Om jeg skal være kritisk, kanskje litt vel aggressiv crop i topp/binn... Fine farger der DavidR på den siste.. men kanskje litt i enkleste laget =) Enig. Likte fargene, men var usikker på hva jeg kunne få ut av det. Får eksperimentere litt mer neste gang jeg går forbi... Lenke til kommentar
Laze Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det fortsetter med vidvinkel-eksperimentering her i gården, her er et kjapt et fra jobben: Stor versjon på svart bakgrunn. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Litt images; Litt comments; Fine farger der DavidR på den siste.. men kanskje litt i enkleste laget =) d0ppler, kanskje litt mye negative clarity? potensiale på bildet, men etterbehandlingen ble litt kjip Ble rart når hodet er kuttet.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er definitivt gjort med vilje, trange croppen nedenfor og under + vidvinkel + lavt standpunkt gjør at bena og personen virker lengre. Jentene jeg tar bilde av liker det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er definitivt gjort med vilje, trange croppen nedenfor og under + vidvinkel + lavt standpunkt gjør at bena og personen virker lengre. Jentene jeg tar bilde av liker det Hvem vil du tilfredsstille, jentene eller din kunstneriske integritet? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvem sier at de to er mutually exclusive? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg var ute og fotograferte i sist uke og fikk en utrolig barnslig dobbelteksponeringside som resulterte i dette: Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå