Gå til innhold

Akambrukernes bilder - september 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt bilder fra Maridalsvannet og Nydalen:

Selv om man ser 1000-vis av slike bilder med slørete vann etter hvert, så likte jeg akkurat dette siste veldig godt. Det hele ender opp i et hvitt ingenting, men fremdeles med en svakt synlig struktur. Flott minimalisme.

Likte alle bildene unntatt det første, Caliber. Pent!

Takk til dere begge! Av ca. 80 bilder av sløret vann som ble produsert på den turen, var det et fåtall som kom seg gjennom min "kvalitetskontroll" nettopp fordi de var for ordinære. Jobbet en del med å ivareta noe struktur i det hvite, og godt å høre at det blir bemerket!

Lenke til kommentar

...og her kommer bildene fra Nydalen fra forrige tur:

3960658122_b8f0f19fe4.jpg

3959886659_4b2acde023.jpg

Noen av dere har kanskje lagt merke til at jeg er glad i spindeltrapper? :)

3960657214_22d8d23a27.jpg

3959884939_d16940c361.jpg

3960656876_a6a3b25507.jpg

Det var det for denne gang, blir en liten stund før det kommer noe mer fra meg nå, skolearbeid drar meg tilbake til virkeligheten for en ukes tid

Lenke til kommentar

meget høy aktivitet her om dagen, artig å se så mye kvalitet. Gleder meg til oktoberfesten braker løs, med så mange deltakere bør det bli bra.

3959712134_39503b42ff.jpg

D40 & 18-70mm: 1/40 sek - f/4,5 - 48mm - ISO 200

Litt uvant å gå tilbake til D40, merket for første gang at D90-en min har en del større dynamisk omfang. På dette bildet var det for eksempel utfordrende å beholde både høylys og skygger, valgte førstnevnte... Tror nok D90 hadde klart seg hakket bedre.

Lenke til kommentar
meget høy aktivitet her om dagen, artig å se så mye kvalitet. Gleder meg til oktoberfesten braker løs, med så mange deltakere bør det bli bra.

D40 & 18-70mm: 1/40 sek - f/4,5 - 48mm - ISO 200

Litt uvant å gå tilbake til D40, merket for første gang at D90-en min har en del større dynamisk omfang. På dette bildet var det for eksempel utfordrende å beholde både høylys og skygger, valgte førstnevnte... Tror nok D90 hadde klart seg hakket bedre.

Denne var da riktig stilig :yes: ...og ellers var det mange fine høstlige bilder her i dag...passer til været her i hvert fall...den mest høstlige dagen dette året har det vært, nesten så det er snø i luften, regn, blåst og surt...og en kald opplevelse for fingrene å sykle nå.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...