Nautica Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Litt historisk i dag. Eidet tømmerlense,som får/fikk tømmer fra øvretune. Tok bort campingvogna i samme slengen. Tidligere versjon. Gjett når anlegget ble bygget Endret 4. september 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Litt historisk i dag. Eidet tømmerlense,som får/fikk tømmer fra øvretune. Eidet - som i Eidet veikro før man kommer til Særp? Gjett når anlegget ble bygget Lenge siden. Jævla lenge siden Sånn cirka 1908 Jeg synes bilde nr. 2 ble meget bra. Dvs. det blir meget bra når du får rettet det opp litt Tom Endret 4. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Du får regne litt til,13 regjeringsår Edit:Og ja rett under eidet veikro Endret 4. september 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er dere klar for litt landlig idyll ? E-620 + ZD 14-42mm f/3.5-5.6 @ 1/400s, f/8, 18mm, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Du får regne litt til,13 regjeringsår Blingsa - så ikke ettallet ... Tom Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Ikkeno foto i dag (rødvin og pizza, derimot...), så jeg hiver inn et par fra gårdagens lille testrunde med Oly E-P1 og Industar-69 (ikke helt tilpasset ennå). En liten dose kommunistglass pr dag er bare sunt :!: Denne gangen har jeg dratt en smule i noen av spakene i FastStone - både lys, farger og oppskarping. Holder det historiske og arkitektoniske sporet her... Himmelens bakgård Ser for meg at de virkelig syndtyngede velger denne inngangen til en av Bergens kirker. Edit: Dette er forresten håndholdt på 1/15s - og det er ikke fordi jeg har hender som fjell at det gikk - bildestabiliseringen til Oly'en er god å ha! Hullet i muren I muren like ved Rosenkrantztårnet, er et knøttlite vindu på størrelse med en støvel - laget enten for å holde folk inne der, eller for å kunne skyte ut et eller annet prosjektil for å holde folk ute - aner ikke. Endret 4. september 2009 av a_aa Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hullet i muren Nice - det er bilde som jeg gjerne skulle tatt selv. Tror du får mye moro med EP-1 etterhvert som du får fininnstilt objektivene dine. Tom Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Takker! ... og ikke bare det - jeg har det moro mens jeg fininnstiller det de gamle gluggene mine! Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Var en tur ute og testet nattfoto, første forsøket med E-30'en. f/3.5 14mm brennvidde ISO 100 10 sek. lukkertid. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fin den der - likte spennet mellom de lysense gule sverdene og de blå måneskinnet Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Retningslinjer for tråden- Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av august. Det har blitt September nå Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Lille Petter edderkopp Noen som vet hva denne heter? Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Was way to sunny so the sky looks preaty strange, but the reflection in the lake is more realistical. It's not new, but I think I took this photo in September. Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Noen som vet hva denne heter? It's called (Araneus Diadematus), the cross spider or diadem spider and is one of the most common spiders troughwords Europe: http://en.wikipedia.org/wiki/European_garden_spider Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Selv når solen går ned i Nord-Norge har vi det den lokale fotografen Inge Ove Tysnes omtaler som "det blå lyset". Lenke til kommentar
Rasle Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I disse valgtider... (Satser på at dette ikke blir sett på som reklame, i den grad det gjort mest for moroskyld.) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Flere edderkopper....legg merke til stråtaket den har strikket som ly for regnet: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 ....legg merke til stråtaket den har strikket som ly for regnet: Hva annet er å vente av en edderkopp bosatt i Bergen Nok et flott bilde fra deg. Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Flere edderkopper....legg merke til stråtaket den har strikket som ly for regnet: Bruker du stativ og blits når du tar makrofoto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå