Wiciwato Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Flott bilde bareanton. Likte bildekvaliteten og lyset som skinte på træne. Var nesten som om du hadde satt opp en gigantisk blits over skogen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Del to fra VM i Krabbefisking. Slutt å syt, snakk om det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Mange fine bilder Simon Aldra Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Takk Wiciwato og Skogslik! Del to fra VM i Krabbefisking. Slutt å syt, snakk om det. Jeg har ofte tenkt på en ting når jeg ser krabbefiskrne på Discovery og jeg kom på det når jeg så bildene her, noen står bak kamera. Det er ikke bare fiskerne som blir kastet rundt i på en båt mens de prøver å gjøre jobben sin, men også fotografen som skal ta bildene. Forresten så fikk jeg jævligt lyst på krabbe nå! Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 0,25 sek f/8.0 179 mm ISO 100 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Natrich: Takk. Jeg har ofte tenkt på en ting når jeg ser krabbefiskrne på Discovery og jeg kom på det når jeg så bildene her, noen står bak kamera. Det er ikke bare fiskerne som blir kastet rundt i på en båt mens de prøver å gjøre jobben sin, men også fotografen som skal ta bildene. Forresten så fikk jeg jævligt lyst på krabbe nå! Jeg har fire fem svære krabber på kjølerommet.. Var ganske stormete, så kan ikke si at jeg fikk stå rolig, nei. Men med sjømannssteg går det. 0,25 sekf/8.0 179 mm ISO 100 Leteskip? Hvilket og hvor? Når vi snakker om slikt, fattern var i nordsjøen på syttitallet, med sitt kjære Tamron 50-150/3.5 fotograferte han en av platformene, og Elf kjøpte noe slikt som førti kopier av det for markedspris. Ikke ille når han i utgangspunktet tjente forbannet bra på plattform.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 lekt meg litt med farger på bakgrunnen Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Natrich: Takk. Jeg har ofte tenkt på en ting når jeg ser krabbefiskrne på Discovery og jeg kom på det når jeg så bildene her, noen står bak kamera. Det er ikke bare fiskerne som blir kastet rundt i på en båt mens de prøver å gjøre jobben sin, men også fotografen som skal ta bildene. Forresten så fikk jeg jævligt lyst på krabbe nå! Jeg har fire fem svære krabber på kjølerommet.. Var ganske stormete, så kan ikke si at jeg fikk stå rolig, nei. Men med sjømannssteg går det. 0,25 sekf/8.0 179 mm ISO 100 Leteskip? Hvilket og hvor? Når vi snakker om slikt, fattern var i nordsjøen på syttitallet, med sitt kjære Tamron 50-150/3.5 fotograferte han en av platformene, og Elf kjøpte noe slikt som førti kopier av det for markedspris. Ikke ille når han i utgangspunktet tjente forbannet bra på plattform.. Kult! Ja det blir alltids god stemning av uforutsette inntekter. Skipet ligger til kai ved skuteviken i Bergen akkurat nå. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tenkte det måtte være noe slikt, ja. Det skal nevnes at det er godt med treff på bildeserien, forresten. Det gjør jo ikke akkurat noe.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Var å besøkte The Eden Project.. Forsøk på lang lukkertid uten stativ.. Ble ganske fornøyd.. Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tok dette på vei til jobben tidligere i måneden. Høsten er (endelig?) over oss... 50mm f/1.8 @ f/4, 1/60, ISO 100 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Tok dette på vei til jobben tidligere i måneden. Høsten er (endelig?) over oss...50mm f/1.8 @ f/4, 1/60, ISO 100 Det var velkomponert og fin, mørk fargetone. Selv om det var "trangt" så gjorde det ikke noe her. Stemningsfylt bilde. RandiA Endret 27. september 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 lek med lys, akt foto linker denne, selv om det ikke viser noe som helst Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ikke overdriv bluferdigheten nå da! Av nysjerrighet - hva får disse aktmodellene ut av moroa? Fine bilder til porteføljen sin? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har lekt litt med svart/hvitt i helga. Fra Trondheim sentralstasjon: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har nettopp lagt ut en reportasjeserie på flickr. (clicky) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Deadliest Catch light Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ikke overdriv bluferdigheten nå da! Av nysjerrighet - hva får disse aktmodellene ut av moroa? Fine bilder til porteføljen sin? de får vell hyggelig fotoseanse? Stort sett så liker de den type bilder selv, og liker det bedre en vanlig modell bilder. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Devisor, er du gift/i forhold, evnukk eller "one nasty SoB"? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sånt som dette sliter vi med om dagen,heldigvis så slipper jeg drittjobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå