Gå til innhold

Akambrukernes bilder - september 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høstfarger

post-50883-1253481021_thumb.jpg

Herpa D90'en min i dag... Slo av en rimelig stor del av selve huset, slik at du ser rett inn i elektronikken :cry: Får se om det kan fikses, drar ned på foto video i morra. Enn så lenge leker jeg meg med en nikkormat FTn, den er en solid sak i massivt metall og tåler nok min noe vimsete natur.

Lenke til kommentar
Høstfarger

...

Herpa D90'en min i dag... Slo av en rimelig stor del av selve huset, slik at du ser rett inn i elektronikken :cry: Får se om det kan fikses, drar ned på foto video i morra. Enn så lenge leker jeg meg med en nikkormat FTn, den er en solid sak i massivt metall og tåler nok min noe vimsete natur.

Au da! Du bør nok gå over til enD300 eller noe annet som er like solid ...

Men du fikk tatt et pent bilde ihvertfall - masse høststemning.

Tom

Lenke til kommentar
Høstfarger

Uffda...du må da ikke la slikt skje... :nei:

Men bildet du la inn er i hvert fall fint..flott speiling og fine farger.

RandiA

Lenke til kommentar

En liten dobbel-post her, siden jeg det ikke er noe sammenheng mellom bildene i de 2 forskjellige postene, satser på det går greit, på tur til og fra brodern her, og bildene ble tatt i går kveld/natt. Første er ganske random, 2 siste er fra kirkegården, bra med tåke her i natt.

50mm, f/1.4, 13s, ISO100

IMG_9647.jpg_595.jpg

50mm, f/1.4, 1/25s, ISO400

IMG_9721.jpg_595.jpg

50mm, f/1.4, 1/160s, ISO400

IMG_9731.jpg_595.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...