Fotofashion Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 just playing:) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har du ikke Exif viewer? CS3 for Windows. EXIF viewer har kødde til PC-en min en gang for mye, så den ble kastet ut i sommer ... Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 EXIF viewer har kødde til PC-en min en gang for mye, så den ble kastet ut i sommer ... Den er forbedret - etter at man har sett exif på et bilde, kan man nå til og fremdeles se samme bildet i browseren, uten å måtte restarte den! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) just playing:) Whoo - lekkert - kvinnelig co-star til det glimrende spillet Infamous? Edit - har kikket litt til på bildet, og korrigerer herved uttalelsen til "Dæven, det der var lekkert!" Endret 19. september 2009 av Trondster Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bruker man en skikkelig brOwser trenger man ikke exif viewer :----D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 just playing:) Svært pent. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Den er forbedret - etter at man har sett exif på et bilde, kan man nå til og fremdeles se samme bildet i browseren, uten å måtte restarte den! Da er det kanskje verdt å ta den inn i varmen igjen. Bruker man en skikkelig brOwser trenger man ikke exif viewer :----D Men har sangfuglen noe tilsvarende AdBlock og Noscript ? Tom Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vakkert Frikkey.Neste gang gjør du soloppgangen til en større del av bildet, så blir dette virkelig bra Takk! :O) Tok et par liggende bilder hvor solnedgangen fikk mer plass å boltre seg på, men følte det stående formatet passet best av en eller annen årsak Veldig bra Frikky Takk som byr :O) Kvier seg noe for å laste opp bilder når man ser den generelt høye kvaliteten på bildene i disse brukerbildetrådene. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) EXIF viewer har kødde til PC-en min en gang for mye, så den ble kastet ut i sommer ... Den er forbedret - etter at man har sett exif på et bilde, kan man nå til og fremdeles se samme bildet i browseren, uten å måtte restarte den! Aaahaa.. Derfor Firefox har køddet hele sommeren. Det har irritert meg grenseløst og nå bruker jeg kun Safari. Noen som vet om det finnes exif/metadata plug-in til Safari? just playing:) I just hate you Endret 19. september 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
MRustad Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Flotte høstfarger ingard! Her er et bilde jeg tok idag: Endret 19. september 2009 av MRustad Lenke til kommentar
TomKonto Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Exif sier 27.01.2009 hvilket er beviselig feil da Exif også sier at her en brukt en D300s som ikke var tilgjengelig på det tidspunkt :-) Lånte et kamera der dato ikke var justert så derfor. Ellers er dette en "liten" detalj fra Color Fantasy på vei hjem fra Kiel. Nærmere bestemt pipen på skipet sett fra dekket akterut. Upps, gjorde en feil. Meningen var å poste denne i Akambrukerenes bilder fra september. Kan noen vennligst flytte Endret 19. september 2009 av TomKonto Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 EXIF viewer har kødde til PC-en min en gang for mye, så den ble kastet ut i sommer ... Den er forbedret - etter at man har sett exif på et bilde, kan man nå til og fremdeles se samme bildet i browseren, uten å måtte restarte den! Aaahaa.. Derfor Firefox har køddet hele sommeren. Det har irritert meg grenseløst og nå bruker jeg kun Safari. Noen som vet om det finnes exif/metadata plug-in til Safari? just playing:) I just hate you don't hate me Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ikke noe feil med det siste Devisor.. Thanks Rustad.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) just playing:) Misforstå meg rett - jeg digger bildene dine og er veldig glad for at du deler dem med oss - men når det er såpass mye hud så er det ok med en spoilertag og NSFW-varsel, også i denne tråden. Det er ikke sikkert alle forstår at vi - selvsagt - bare ser på disse bildene for å nyte komposisjon, kommunikasjon med modell, lyssetting og etterarbeide. Endret 19. september 2009 av Anew Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ... Bruker man en skikkelig brOwser trenger man ikke exif viewer :----D Men har sangfuglen noe tilsvarende AdBlock og Noscript ? Tom Har hatt blocking så lenge jeg kan huske(var riktignok fryktelig tungvindt en stund tilbake): høyreklikk -> block content, for noe ala noscript høyreklikk -> edit site prefs -> content Lenke til kommentar
arela Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hmm - litt gammelt, men ligger litt etter med skanning. Munkholmen sett med F4s + DC105 i svart hvit. Effekter er termisk kamera og tilbake til svart/hvit Sidenote: Det er altså det andre databakstykke som skriver utenfor rammen. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 D90 & 18-70mm: 30 sek - f/11 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 D90 & 18-70mm: 30 sek - f/11[/i] Nå har du vært i Nydalen, skjønner jeg Er normalt ikke så begistret for bilder av vann tatt med lang eksponeringstid. Men her fungerer det 100% Passer også fint med sort/hvit. Tom Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Artig det siste der, Sverrelerre. Grenser nesten mot abstrakt. Pent fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå