Gå til innhold

Akambrukernes bilder - september 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er forbedret - etter at man har sett exif på et bilde, kan man nå til og fremdeles se samme bildet i browseren, uten å måtte restarte den! :D

Da er det kanskje verdt å ta den inn i varmen igjen.

Bruker man en skikkelig brOwser trenger man ikke exif viewer :----D

Men har sangfuglen noe tilsvarende AdBlock og Noscript ?

Tom

Lenke til kommentar
Vakkert Frikkey.

Neste gang gjør du soloppgangen til en større del av bildet, så blir dette virkelig bra :)

Takk! :O) Tok et par liggende bilder hvor solnedgangen fikk mer plass å boltre seg på, men følte det stående formatet passet best av en eller annen årsak :)

Veldig bra Frikky :thumbup:

Takk som byr :O)

Kvier seg noe for å laste opp bilder når man ser den generelt høye kvaliteten på bildene i disse brukerbildetrådene.

Lenke til kommentar
EXIF viewer har kødde til PC-en min en gang for mye, så den ble kastet ut i sommer ...

Den er forbedret - etter at man har sett exif på et bilde, kan man nå til og fremdeles se samme bildet i browseren, uten å måtte restarte den! :D

Aaahaa.. Derfor Firefox har køddet hele sommeren. Det har irritert meg grenseløst og nå bruker jeg kun Safari. Noen som vet om det finnes exif/metadata plug-in til Safari?

just playing:)

I just hate you :cry:

Endret av Ildhode
Lenke til kommentar

Exif sier 27.01.2009 hvilket er beviselig feil da Exif også sier at her en brukt en D300s som ikke var tilgjengelig på det tidspunkt :-)

Lånte et kamera der dato ikke var justert så derfor.

Ellers er dette en "liten" detalj fra Color Fantasy på vei hjem fra Kiel. Nærmere bestemt pipen på skipet sett fra dekket akterut.

Upps, gjorde en feil. Meningen var å poste denne i Akambrukerenes bilder fra september. Kan noen vennligst flytte

post-160169-1253391190_thumb.jpg

Endret av TomKonto
Lenke til kommentar
EXIF viewer har kødde til PC-en min en gang for mye, så den ble kastet ut i sommer ...

Aaahaa.. Derfor Firefox har køddet hele sommeren. Det har irritert meg grenseløst og nå bruker jeg kun Safari. Noen som vet om det finnes exif/metadata plug-in til Safari?

I just hate you :cry:

don't hate me :p

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett - jeg digger bildene dine og er veldig glad for at du deler dem med oss - men når det er såpass mye hud så er det ok med en spoilertag og NSFW-varsel, også i denne tråden. :)

Det er ikke sikkert alle forstår at vi - selvsagt - bare ser på disse bildene for å nyte komposisjon, kommunikasjon med modell, lyssetting og etterarbeide. ;)

Endret av Anew
Lenke til kommentar
...

Bruker man en skikkelig brOwser trenger man ikke exif viewer :----D

Men har sangfuglen noe tilsvarende AdBlock og Noscript ?

Tom

Har hatt blocking så lenge jeg kan huske(var riktignok fryktelig tungvindt en stund tilbake): høyreklikk -> block content, for noe ala noscript høyreklikk -> edit site prefs -> content

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...