tomsi42 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noe fra dagens fotogreie... Liker den første - enkelt og stilrent. Tom Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tatt etter solnedgang i går. Resizet jpg rett fra kamera. D80 12mm ISO100 1/2s Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vakkert Frikkey. Neste gang gjør du soloppgangen til en større del av bildet, så blir dette virkelig bra Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Veldig bra Frikky Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Mrienkirche, Berlin, 4 days ago Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Denne stygge tyven hadde forsynt seg grådig av mine Hibiscus-knopper mens jeg var borte noen dager - (bildekvaliteten ble så som så, tatt bare i forbi-farten...): RandiA Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Var på tur med hunden og 50mm'en i går. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg stjeler ideér fra tomsi Det blir bank å få neste gang jeg kommer til Oslo :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Denne stygge tyven hadde forsynt seg grådig av mine Hibiscus-knopper mens jeg var borte noen dager - (bildekvaliteten ble så som så, tatt bare i forbi-farten...): ... RandiA Stygge skapninger ... Du får få deg en fugl som spiser slike. Jeg stjeler ideér fra tomsi Det blir bank å få neste gang jeg kommer til Oslo :!: Nei da! Så lenge resultatet blir såpass bra, så er det ikke noe problem Tom Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Var ute og tok selvportrett i går kveld. Er ganske fornøyd i og med at jeg er helt ny med bruk av lyskilder. Bildet ligger også i BKen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 My artig som kommer her om dagene :=) Her er et fra meg for i dag. I går ble det ikke noe bilde Hvis fargene ikke virker riktig på dette, si i fra slik at jeg kan slå handa gjennom nyskjermen, for så å sende den tilbake til selger Nå skal det ikke byttes mer skjermer.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 De fargene ble helt feil,i stede for og ødelegge skjermen kan du bytte med min 17" som viser farger korrekt Et bilde som viser høsteglede i store monn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Var på konsert i går - Powersection spilte i Asker. Så da passer det med en liten serie ... Gitarist og saksofonist i godt samspill 1/200s, f/2.8, 35mm, ISO 1600 (Den observante vil se artifacts pga. utbrent rødkanal). God stemning på scenen 1/40s, f/2.8, 35mm, ISO 1600 Fotosession 1/80s, f/2.8, 35mm, ISO 1600 Solo fra keyboardisten 1/60s, f/2.8, 35mm, ISO 1600 Alternativt av keyboardisten 1/30s, f/2.8, 35mm, ISO 1600 Alle med EOS 30D + 35mm f/2 Tom Endret 19. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 AH... Gleder meg til høstfargene kommer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg ville kanskje ha dratt ned saturasjonen for rødt. For mye rødt. Og kanskje lagt til litt grønt for å nøytalisere rødstikket? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg ville kanskje ha dratt ned saturasjonen for rødt. For mye rødt. Og kanskje lagt til litt grønt for å nøytalisere rødstikket? Er det mitt bilde #1 du sikter til ? edit: I såfall en annen variant her - flikket på i ACDsee Pro istedet for PS Elements. Tom Endret 19. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Om du tillater, tok jeg det en runde gjennom Photoshop. Korrigerte fargene, og fjernet litt rødfarge. Men det skal nevnes at jeg gjorde det med en pitteliten JPEG, og ville hatt bedre forhold med en RAW-fil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Om du tillater, tok jeg det en runde gjennom Photoshop. Den er helt grei. Korrigerte fargene, og fjernet litt rødfarge. Men det skal nevnes at jeg gjorde det med en pitteliten JPEG, og ville hatt bedre forhold med en RAW-fil. Første eller andre utgave fra meg? Nå er jo rødfargen en del av scenelyset som ble brukt. Selv synes jeg at din utgave mister den gløden som var der. Men det vet jo ikke du. Hvliken PS? CS et eller annet ? Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvliken PS? CS et eller annet ? Har du ikke Exif viewer? CS3 for Windows. Simon - ble kanskje litt lyst i ansiktet til saksofonisten, men når man bare har jpg å gå fra, så. Hum - eller er det bare fargene hos meg, på konas nye netbook? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvliken PS? CS et eller annet ? Har du ikke Exif viewer? CS3 for Windows. Simon - ble kanskje litt lyst i ansiktet til saksofonisten, men når man bare har jpg å gå fra, så. Hum - eller er det bare fargene hos meg, på konas nye netbook? Kun fargekorrigert, korrigert ut fra Toms andre JPEG. Å dra ned trynet er nok mulig, men som sagt, bare fargekorrigering. Ellers har jeg lite i mot glød i konsertbilder, men her ble det litt for smurt for meg.. Men meg om det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå