Gå til innhold

Akambrukernes bilder - september 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, er jo en juvel av et sted for oss som liker arkitektur og spennende linjer/vinkler!

Så sant. Det utvendige skjelettet på portalbygget (det nest siste i din nye serie) er helt uimotståelig, benyttet meg av det under aprilfesten. Du fant en knallbra linje der.

Lenke til kommentar

Det siste påfunnet mitt er å ta langeksponeringsbilder av spillefilmer, slik det blir et øyeblikksbilde av hvordan filmen ville sett ut for noen/noe med tregere øyne/synssenter enn det mennesker har... kan vel konkludere med at det ville sett litt psykedelisk ut for dem :)

Fra Wong Kar-Wais Happy Together:

3915383022_f807a3b6bd_b.jpg

Introen til BBCs gamle Day of the Triffids-serie:

3928527850_c0eebf2f6b_b.jpg

Lenke til kommentar

Her kommer ett veldig uvanlig bilde fra meg, tatt tidlig en morgen, Håndholdt på 300mm, i motlys, Tåken gjorde ting ekstremt vanskelig, og bildet ble lagt bort i kategorien "mislykket". I ettertid har jeg imidlertid tatt det fram igjen, og synes det ble litt "kult"

post-107896-1253187897_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Her kommer ett veldig uvanlig bilde fra meg, tatt tidlig en morgen, Håndholdt på 300mm, i motlys, Tåken gjorde ting ekstremt vanskelig, og bildet ble lagt bort i kategorien "mislykket". I ettertid har jeg imidlertid tatt det fram igjen, og synes det ble litt "kult"

Legg på litt grain - tror det vil gjøre seg her. ;)

Lenke til kommentar
Her kommer enda en håndfull bilder fra serien jeg tok på Fornebu:

*snip*

Svært bra Caliber! :)

helt enig.

Har kjørt forbi mye der ute. Desverre aldri stoppet. Nå vet jeg hva jeg har gått glipp av.

Takk skal dere ha, oppmuntrende med så mye bra tilbakemeldinger!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Et nydelig eksempel på antydningens kunst.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...