Kjell75 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Her er ett fra walken på siste klubbmøte, ikke det beste teknisk sett men likte det læll! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Var på øvelse og tok noen selvportrett i forrige uke. Skodden la seg over fjeldtoppene på Blåtind i Indre Troms, det regnet samtidig som sola skinte. Dette gjorde at lyset ble ganske spesielt. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg liker #2 best . Francis Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hehe, er jo en juvel av et sted for oss som liker arkitektur og spennende linjer/vinkler! Så sant. Det utvendige skjelettet på portalbygget (det nest siste i din nye serie) er helt uimotståelig, benyttet meg av det under aprilfesten. Du fant en knallbra linje der. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det siste påfunnet mitt er å ta langeksponeringsbilder av spillefilmer, slik det blir et øyeblikksbilde av hvordan filmen ville sett ut for noen/noe med tregere øyne/synssenter enn det mennesker har... kan vel konkludere med at det ville sett litt psykedelisk ut for dem Fra Wong Kar-Wais Happy Together: Introen til BBCs gamle Day of the Triffids-serie: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg liker #2 best . Sier meg enig med Francis her. Poserer du for å få filmroller i krigsfilmer nå...? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Her kommer ett veldig uvanlig bilde fra meg, tatt tidlig en morgen, Håndholdt på 300mm, i motlys, Tåken gjorde ting ekstremt vanskelig, og bildet ble lagt bort i kategorien "mislykket". I ettertid har jeg imidlertid tatt det fram igjen, og synes det ble litt "kult" Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Her kommer ett veldig uvanlig bilde fra meg, tatt tidlig en morgen, Håndholdt på 300mm, i motlys, Tåken gjorde ting ekstremt vanskelig, og bildet ble lagt bort i kategorien "mislykket". I ettertid har jeg imidlertid tatt det fram igjen, og synes det ble litt "kult" Legg på litt grain - tror det vil gjøre seg her. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Her kommer enda en håndfull bilder fra serien jeg tok på Fornebu:*snip* Svært bra Caliber! helt enig. Har kjørt forbi mye der ute. Desverre aldri stoppet. Nå vet jeg hva jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Her kommer enda en håndfull bilder fra serien jeg tok på Fornebu:*snip* Svært bra Caliber! helt enig. Har kjørt forbi mye der ute. Desverre aldri stoppet. Nå vet jeg hva jeg har gått glipp av. Takk skal dere ha, oppmuntrende med så mye bra tilbakemeldinger! Endret 17. september 2009 av Caliber Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Som alltid, meget behagelig for øyet Ingard Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Her kommer ett veldig uvanlig bilde fra meg, tatt tidlig en morgen, Håndholdt på 300mm, i motlys, Tåken gjorde ting ekstremt vanskelig, og bildet ble lagt bort i kategorien "mislykket". I ettertid har jeg imidlertid tatt det fram igjen, og synes det ble litt "kult" Et nydelig eksempel på antydningens kunst. Endret 17. september 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Som alltid, meget behagelig for øyet Ingard Grunnen til at jeg sjelden kommenterer blomsterbildene til Ingard, er jo at de stort sett alle holder samme høye kvalitet. Det ville altså bare bli å gjenta seg selv til kjedsomhet... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Som alltid, meget behagelig for øyet Ingard Som alltid, meget behagelig for øyet Ingard Grunnen til at jeg sjelden kommenterer blomsterbildene til Ingard, er jo at de stort sett alle holder samme høye kvalitet. Det ville altså bare bli å gjenta seg selv til kjedsomhet... Takk begge to! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg liker #2 best . Sier meg enig med Francis her. Poserer du for å få filmroller i krigsfilmer nå...? Å nei du, er nok bare for show gitt. Vil påstå at undertegnede er noe bedre bak kameraet enn foran Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 stilig bidrag Laze.. her er et fra shoot jeg hadde i går. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 En late-comer fra lørdagens tur ... EOS 30D + EF-S 10-22mm @ 10mm, 1/400s, f/4, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
Ava Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Var på APs valgvake på mandag. Kan sjå meir på flickr-kontoen min http://www.flickr.com/photos/worren/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå