Simon Aldra Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vært ute og labbet i dag, i ett merkelig humør. Vet ikke om det påvirket fotograferingen min, men kanskje? "Fremskrittspartiet" "Høyre" "Venstre" "Senterpartiet" Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Her kommer det noen fler fra min siste fototur (som mitt siste bilde også stammer fra): Endret 15. september 2009 av Caliber Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Her kommer det noen fler fra min siste fototur (som mitt siste bilde også stammer fra): Wow - enorm romfølelse i det siste der! Virkelig flotte alle sammen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Takk skal du ha a_aa, det setter jeg virkelig pris på! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Noen av de første bildene med Off-shoe camera cord, mer å leke seg med/lære, bildet er av Høna og Geir 50mm, f/2.5, 1/200s, ISO100, Flash Fired 50mm, f/2.5, 1/200s, ISO100, Flash Fired Endret 15. september 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jobbet som sikkerhetskoordinator på Granittrock 2009, men snek til meg litt fri da Kaizers stod på scenen La ikke helt sjela i bilde nr. 2, var mer for å se hvilken effekt fisheye fikk. Og ja, Photobucket komprimerer altfor mye. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jasså påsan, måtte slenge inn bilder her ja ikke ofte. Knall bilder men det har jeg jo sagt alt IRL... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 @:Francis: - "Broken promises" er kjempetøff. Takk - hyggelig at bildet faller i smak . - Gammel boble ala Anew: F5 + 105/2.5 + Efke KB 25 i Fomadon Excel (XTOL). Francis Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Stilig bilde Francis. Skulle fått litt polish den 1200'n der... Er vel fra rundt sent på 60tallet den der tenker jeg. Her er endel artige navn på bobla... Käfer i Tyskland Beetle i England Broscalanu' eller Broscuţa (frosk) i Romania Sedan, så Fusca (Fusquinha eller lille Fusca) i Brasil Boblen i Danmark Coccinelle i Frankrike Σκαθάρι (Scathari, som betyr boble) eller Σκαραβαίος (Scaraveos, som betyr skarabé) i Hellas Maggiolino i Italia Sedán eller Vocho i Mexico Kever i Belgia og Nederland Kuplavolkkari (kupla betyr boble) i Finland kotseng kuba (bokstavelig, 'pukkelrygg-bil') /"pagong" (skilpadde) på Filippinene Kodok (frosk) i Indonesia Garbus (bokstavelig, 'Pukkelrygg') i Polen Brouk i Tsjekkia Carocha i Portugal Буба eller Buba i Serbia Escarabajo i Spania og Latin-Amerika Peta («skilpadde») i Bolivia Volky i Puerto Rico Hrošč i Slovenia חיפושית («Hipushit») i Israel Косτенурка (Kostenurka) i Bulgaria (betyr skilpadde) عقروقة (Ag-ru-ga) i Iraq Bagge (kort for skalbagge, bille) eller bubbla (boble) i Sverige Boble i Norge Buba i Kroatia Bug i USA Põrnikas i Estland Kaplumbağa eller tosbağa (skilpadde) eller «vosvos» i Tyrkia. Bogár i Ungarn. Cucarachita (lille kakerlakk) i Honduras. Weevil i Canada Foxi i Pakistan Mgongo wa Chura eller Mwendo wa Kobe på Swahili Bjalla (bille) på islandsk Endret 16. september 2009 av Dewil Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Stilig bilde Francis. Skulle fått litt polish den 1200'n der... Er vel fra rundt sent på 60tallet den der tenker jeg. Takk! Tror den hadde trengt litt mer enn polish for å bli tipp-topp den der, dessverre . Francis Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fine de der Caliber! Lenke til kommentar
Trollsauen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 En trist togtur fra Moss til Oslo Jobbet som sikkerhetskoordinator på Granittrock 2009, men snek til meg litt fri da Kaizers stod på scenen La ikke helt sjela i bilde nr. 2, var mer for å se hvilken effekt fisheye fikk. Og ja, Photobucket komprimerer altfor mye. Herlige bilder, fikk desverre ikke komme frem foran scenen når de spilte. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ikke noe spesielt motiv fra meg denne måneden Men jeg syntes stemningen var fin, og hvor ofte er det man ser et familiebilde i bidletrådene? Jeg har aldri sett det, og kanskje vi heller kunne vært uten. Bortsett fra dette har jeg fotografert mye produkter, men de kan jeg ikke poste. Fotograferingen min tar seg opp neste månde, da vinteren sakte kommer. Jeg elsker vinteren! Det er så eksotisk. Mulig derfor jeg liker meg her oppe. Dette er søsteren min og en god venninne. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 En trist togtur fra Moss til Oslo Alltid trist å reise fra Moss... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dette er søsteren min og en god venninne. Perfekt lys. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Her kommer det noen fler fra min siste fototur (som mitt siste bilde også stammer fra): Ser du tråkker på mine enemerker Caliber. Fine bilder tar du også. Jobber du her ute? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Syntes dette skiltet var ganske morsomt. The unobservant sign maker: F5 + Efke KB 25 i Fomadon Excel (XTOL) Francis Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har ikke tatt noe i dag, men slenger ut et bilde jeg tok i går.. Ser at jeg har bommet bittelitt på fokusen, men bortsett fra det er jeg veldig fornøyd. Noen som har noen ideer om hva som kunne vært gjort bedre? Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Syntes dette skiltet var ganske morsomt. The unobservant sign maker: F5 + Efke KB 25 i Fomadon Excel (XTOL) Francis Haha, det tok faktisk et lite minutt før jeg skjønte hva som var galt her Artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå