Simon Aldra Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Liker det første DeViSoR, litt gritty, pent. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Liker det første DeViSoR, litt gritty, pent. takker, la på støy for å få effekt i bildet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har visst ikke lagt inn noe her i september, så da er det vel på tide. Krusninger Det det var så sabla stilig, at da jeg så den svære knallrøde tåleren duppe i sjøen i ettermiddag, var det ingen tvil om at det lå an til noe plagieringsaktig! Du har i hvert fall fått den samme effekten, ser ut som maling i sjøen. Sprakende fargekontrast mellom det røde og det blå. Jeg finner slike kvasiabstraksjoner ganske interessante, så om det kan inspirere er det bare hyggelig. Må bare si at det andre bildet ditt, til tross for utbrente høylys (på min skjerm i alle fall), er noe av det tøffeste jeg har sett på lenge. Gratulerer med et knallfint bilde! Takker for den lazyman. Mulig det siste løftet av høylysene ble gjort på en litt for mørk skjerm, men utgangspunktet var i hvert fall ikke utbrent så det kan eventuelt rettes opp. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tredje dagen på rad jeg er ute å på fototur. Idag ble det mye dører og vinduer. Bildeserie: Fotografisk åpning Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tredje dagen på rad jeg er ute å på fototur. Idag ble det mye dører og vinduer. Godt å se at du har funnet tilbake inspirasjonen Liker bildet av det grønne kjellervinduet. Undres på hva som skjer bak et slikt vindu ... Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tredje dagen på rad jeg er ute å på fototur. Idag ble det mye dører og vinduer. Bildeserie: Fotografisk åpning Godt å se at det er flere enn meg som liker å ta bilder av dører. Ser ut som om du har vært en tur på Kampen eller Vålerenga i Oslo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Flott bilde, snasen effekt. Mitt bidrag til overfloden av bilder fra Operaen: Lenke til kommentar
# offline Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tredje dagen på rad jeg er ute å på fototur. Idag ble det mye dører og vinduer. Bildeserie: Fotografisk åpning Godt å se at det er flere enn meg som liker å ta bilder av dører. Ser ut som om du har vært en tur på Kampen eller Vålerenga i Oslo Disse bildene er tatt ved Slottsfjelltunnelen i Tønsberg. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Och her er noe completely different fra min side =) Miljøportrett av en brukbokhandler =) ser ikke ut som den der funka så bra.. prøv her http://www.cruelphotography.com/miljøportr...Edit_large.html Endret 14. september 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kjøpte nytt kamera i dag. Endte opp på Nikon D90 med et sigma 18-200mm f/3.5-6.3 Er kjempe fornøyd hittil. Dette er ett bilde fra dagens runde, som gikk til å sette seg litt inn i kameraet... Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Var i konfirmasjon til niesen min forrige helg, og fikk muligheten til å ta noen portretter, selv om det ikke er jeg som skal levere konfirmantbildene. Har nettopp oppdaget hvor gøy det er å ta portretter, og har lyst til å jobbe mer med det, trenger spesielt å jobbe på people-skills Jeg vet at poseringen er helt på trynet, og det er nok min feil. Er klar over at jeg har en hel del å jobbe med her, men dette ble gjort på ett minutt og 10-12 eksponeringer, så sånn ble det nå bare Er dette helt på viddene eller tror folk at dette kunne verdt verdt kronene for et takkekortbilde? Ikke det at jeg har tenkt å ta penger for det eller at de har tenkt å bruke det, men jeg lurer på om jeg er inne på noe her, i det hele tatt 1/160s f/4 ISO 250 70mm Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hun ser faktisk litt død ut! Sånn ikke for å være slem. Me ndet var faktisk det første som slo meg. 'Poseringen', hudtonene og de generelle fargetonene var litt horror film =) Lyset er fint though, men du kan lett klone bort highlighten på kinnet hennes. Men VARM opp tonene i bildet =) Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hun ser faktisk litt død ut! Sånn ikke for å være slem. Me ndet var faktisk det første som slo meg. 'Poseringen', hudtonene og de generelle fargetonene var litt horror film =) Lyset er fint though, men du kan lett klone bort highlighten på kinnet hennes. Men VARM opp tonene i bildet =) Jeg prøver med en versjon til jeg (er det lov?) Bedre? Jeg likte de kalde tonene i åkeren bak selv, men jeg ser at dette kanskje fungerer bedre Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Personlig så synes jeg ikke om portretter hvor motivet må se oppover mot kameraet ,synes bildene gir et bedre inntrykk hvis fotografen er på samme nivå eller litt lavere. Omgivelsene og utsnittet er bra,kanskje litt mer luft på høyre side. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har seg slik at for de fleste er det mere flatterende å se opp i kamera enn ned, Nautica =) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) "flatterende" for motivet/personen ? Den type perspektiv burde heller være flørtende,gjerne med et tetter utsnitt. Men Men,det er min ydmykende mening Endret 14. september 2009 av Nautica Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 "flatterende" for motivet/personen ? Den type perspektiv burde heller være flørtende,gjerne med et tetter utsnitt. Men Men,det er min ydmykende mening Det går bra, jeg er ikke veldig ydmyket Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 spaming mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå