Gå til innhold

Akambrukernes bilder - september 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har visst ikke lagt inn noe her i september, så da er det vel på tide.

Krusninger

Det det var så sabla stilig, at da jeg så den svære knallrøde tåleren duppe i sjøen i ettermiddag, var det ingen tvil om at det lå an til noe plagieringsaktig!

Du har i hvert fall fått den samme effekten, ser ut som maling i sjøen. Sprakende fargekontrast mellom det røde og det blå. Jeg finner slike kvasiabstraksjoner ganske interessante, så om det kan inspirere er det bare hyggelig.

Må bare si at det andre bildet ditt, til tross for utbrente høylys (på min skjerm i alle fall), er noe av det tøffeste jeg har sett på lenge. Gratulerer med et knallfint bilde!

Takker for den lazyman. Mulig det siste løftet av høylysene ble gjort på en litt for mørk skjerm, men utgangspunktet var i hvert fall ikke utbrent så det kan eventuelt rettes opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234
Tredje dagen på rad jeg er ute å på fototur. :)

Idag ble det mye dører og vinduer.

Bildeserie: Fotografisk åpning

Godt å se at det er flere enn meg som liker å ta bilder av dører. Ser ut som om du har vært en tur på Kampen eller Vålerenga i Oslo :)

Lenke til kommentar
Tredje dagen på rad jeg er ute å på fototur. :)

Idag ble det mye dører og vinduer.

Bildeserie: Fotografisk åpning

Godt å se at det er flere enn meg som liker å ta bilder av dører. Ser ut som om du har vært en tur på Kampen eller Vålerenga i Oslo :)

Disse bildene er tatt ved Slottsfjelltunnelen i Tønsberg.

Lenke til kommentar

Var i konfirmasjon til niesen min forrige helg, og fikk muligheten til å ta noen portretter, selv om det ikke er jeg som skal levere konfirmantbildene.

Har nettopp oppdaget hvor gøy det er å ta portretter, og har lyst til å jobbe mer med

det, trenger spesielt å jobbe på people-skills :p

Jeg vet at poseringen er helt på trynet, og det er nok min feil.

Er klar over at jeg har en hel del å jobbe med her, men dette ble gjort på ett minutt og 10-12 eksponeringer, så sånn ble det nå bare :)

Er dette helt på viddene eller tror folk at dette kunne verdt verdt kronene for et takkekortbilde?

Ikke det at jeg har tenkt å ta penger for det eller at de har tenkt å bruke det, men jeg lurer på om jeg er inne på noe her, i det hele tatt :p

post-175628-1252956249_thumb.jpg

1/160s

f/4

ISO 250

70mm

Lenke til kommentar
Hun ser faktisk litt død ut!

Sånn ikke for å være slem. Me ndet var faktisk det første som slo meg. 'Poseringen', hudtonene og de generelle fargetonene var litt horror film =)

Lyset er fint though, men du kan lett klone bort highlighten på kinnet hennes. Men VARM opp tonene i bildet =)

Jeg prøver med en versjon til jeg (er det lov?) :p

post-175628-1252959598_thumb.jpg

Bedre?

Jeg likte de kalde tonene i åkeren bak selv, men jeg ser at dette kanskje fungerer bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...