Gjest Slettet-5U1CsALJ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei! Sitter pr. dagsdato med et "Creative MegaWorks 5.1 THX 550" system. Dette ønsker jeg å bruke sammen med min laptop, og jeg har tenkt å invistere i ett passende (les: bra!) eksternt USB lydkort. Foreløbig har jeg sett meg ut "Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1". Det jeg da lurer på er om det lydkortet vil fungere sammen med mitt MegaWorks? MegaWorks har nemlig 3 minijack innganger, og jeg trenger derav ett lydkort med 3 minijack utganger (front, rear, center/sub). Så vidt jeg klarer å se, har dette lydkortet kun to minijack utganger (rear og center/sub), mens frontutgangen er delt i to, nemlig høyre og venstre. Skal en derimot tro VG-nett artikkelen, har den alle de tre minijack utgangene jeg trenger.. X-Fi-enheten er utstyrt med et vell av tilkoblinger. Her finner du fem minijack-tilkoblinger (front, bak, center/sub, lyd inn og mikrofon), to stereo rca-kontakter og optisk utgang. Så hva er i bunn og grunn greia? Har VG-nett riktig? Vil jeg kunne nytte mitt MegaWorks på laptopen ved kjøp av dette lydkortet, eller ikke..? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå