Wæsp Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, Jeg og en kamerat lager en nettside, www.danndys.nh5.org. Nei, domenet skal ikke være det det er pr i dag, dette skal vi endre. Det jeg ikke finner ut av, er at noen sider fungerer helt fint i IE, mens andre failer helt. Finner ikke ut hva feilen er. Noen som kan ta en titt? Besøk siden her Takker -Sixpounder Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kan du forklare litt mer detaljert hva som skjer når sidene "failer helt", eventuelt legge ved et bilde? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Du ser sidene som er litt "ødelagte" hvis du bruker IE. : ) Lenke til kommentar
program Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Layouten rundt teksten på den ene siden er litt forskjellig fra de andre. Jeg foreslår at du tar all CSS koden i separate filer så du er sikker på at alle sidene får lik kode. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvis man kjører Linux eller OS X (som jeg gjør) så har man ikke den muligheten. Er det så vanskelig å beskrive problemet med flere ord enn "siden failer"? Lenke til kommentar
program Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jepp hadde vært veldig praktisk om du hadde gjort det, så vi også hadde sett hva feilen er. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Hvis man kjører Linux eller OS X (som jeg gjør) så har man ikke den muligheten. Er det så vanskelig å beskrive problemet med flere ord enn "siden failer"? Feilen er den at på index-siden virker alt helt perfekt, også under "Om oss". Men f.eks under "vitser", er content-boxen for langt opp mens under "Administrasjon" er ikke hele content-boxen synlig. Noen som kan forklare dette?! Håper denne beskrivelsen var litt bedre, hadde litt dårlig tid sist gang Lenke til kommentar
program Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ok, ser det nå. Måtte starte en Windows-maskin først. Men tror det er lurt å legge inn et bilde! Jeg kan se om jeg får tid til å se på det. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Ok, ser det nå. Måtte starte en Windows-maskin først. Men tror det er lurt å legge inn et bilde! Jeg kan se om jeg får tid til å se på det. Legger inn ett bilde i morra, har ikke tid nå. Les tråden i morra også ^^ Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Problemet er nok at du har plassert <head> inni <body> ved å flytte <head> ut av <body> vil nok siden fungere bedre i IE, eksempelet under fungerer ihvertfall i IE til meg. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Vitseportalen - Humorsiden p� nett</title> <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css" /> <style type="text/css"> <!-- a:link { text-decoration: none; } a:visited { text-decoration: none; } a:hover { text-decoration: underline; color: #FFF; } a:active { text-decoration: none; } body { background-image: url(img/images/bg.jpg); background-repeat: no-repeat; margin-top: 90px; } --> </style></head> <body> <div class="header"><a href="index.html">Hjem</a> | <a href="omoss.php">Om oss</a> | <a href="vitser.php">Vitser</a> | <a href="kontakt.php">Kontakt</a> | <a href="main.php">Administrasjon</a></div><div class="content1"> <p><b>:Informasjon</b><br /> Siden er midlertidig stengt<br /><br /> - Vitseportalen.com </div> </body> </html> Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Takk, skal prøve det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå