Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan Huawei E230 opprinnelig fra Netcom brukes hos Telenor?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mobilt bredbånd hos Netcom i et år og brukt deres Huawei E230 usbmodem. Telenor har oppdatert til 3G i det området jeg bruker modemet, og Netcom har bekreftet at de har ingen planer om tilsvarende. Jeg ønsker da å bytte til Telenor. Kan jeg da bestille abb hos Telenor "Uten moden", laste ned programvare fra Telenor og bruke Huawei E230 med Telnors SIMkort? Er det noen som har erfaring med dette? Gjenbruk er jo bra for miljøet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bruke programvaren til ditt modem, dvs det fra netcom. Telenor sin programvare er tilpasset deres modem.

Men du kan bestille Mobilt bredbånd abb uten simkort som du sier, og bruke det i ditt modem såfremst ditt modem ikke er operatørlåst og\eller Netcom låser opp modemet :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt mobilt bredbånd hos Netcom i et år og brukt deres Huawei E230 usbmodem. Telenor har oppdatert til 3G i det området jeg bruker modemet, og Netcom har bekreftet at de har ingen planer om tilsvarende. Jeg ønsker da å bytte til Telenor. Kan jeg da bestille abb hos Telenor "Uten moden", laste ned programvare fra Telenor og bruke Huawei E230 med Telnors SIMkort? Er det noen som har erfaring med dette? Gjenbruk er jo bra for miljøet!

Du må låse opp modemet først, snakk med netcom så sier de hvordan. Videre antar jeg du må bruke programvaren som fulgte med og bare forandre apn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...