EinarEriksen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er ikke bare et rykte. Apple har faktisk godkjent den offisielle Spotify-klienten til Iphone. Les mer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Da gjenstår det bare å vente på at programmet skal bli tilgjengelig på AppStore. Jeg er spent på å se hvor mye som er forandret fra videoen de viste oss i juli. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Gode ting. Om de bare hadde giddet å lage en WM versjon og... Meh, før den tid kommer har jeg vel kastet mobilen i veggen for lenge siden og kjøpt en Android. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Flotte greier. Stort medieoppstyr rundt det også, dette blir bra. Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar fra en app er godkjent av Apple til den dukker opp i AppStore? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Da gjenstår det bare å vente på at programmet skal bli tilgjengelig på AppStore. J Vel, det gjenstår en ting som (nesten) er viktigere enn det, og det er å få spotify til å kjøre i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar fra en app er godkjent av Apple til den dukker opp i AppStore? Jeg hørte noen snakke om at den kom til å bli tilgjengelig i butikken iløpet av neste uke, men ingenting er sikkert. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vel, det gjenstår en ting som (nesten) er viktigere enn det, og det er å få spotify til å kjøre i bakgrunnen. Det vil nok ikke komme. Du har to alternativer, jailbreak eller kjøp Android. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hva med Spotify på iPod touch med wifi? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hva med Spotify på iPod touch med wifi? Hva med det? Det vil jo selvfølgelig fungere ypperlig. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dette kan bli bra ja. Så får en se hvordan programmet til slutt blir seende ut når det blir lansert. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) wohoo! :D Endret 28. august 2009 av ´she´ Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) God ting for spotify, kanskje de endelig kan begynne å tjene litt penger edit: Nå blir vel spørsmålet, kommer det til å bli godkjent for appstore I USA senere i år:P Endret 28. august 2009 av Vipera Lenke til kommentar
Newton Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 "Det skal mye til å få programmer godkjent i App Store om det kan spores et snev av konkurranse mot de programmene som er i Iphone originalt." En utrolig tullete og i beste fall unøyaktig generalisering. Det kan gjelde for noen få program som utgjør kjernefunksjonalitet i iPhone, der Apple av logiske grunner er mer restriktive enn ellers. Men jeg ser ikke for meg at det er spesielt store problemer med å få godkjent f.eks et kalkulator-program som "konkurrererer" mot kalkulatorprogrammet som Apple leverer Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 "Det skal mye til å få programmer godkjent i App Store om det kan spores et snev av konkurranse mot de programmene som er i Iphone originalt." En utrolig tullete og i beste fall unøyaktig generalisering. Det kan gjelde for noen få program som utgjør kjernefunksjonalitet i iPhone, der Apple av logiske grunner er mer restriktive enn ellers. Men jeg ser ikke for meg at det er spesielt store problemer med å få godkjent f.eks et kalkulator-program som "konkurrererer" mot kalkulatorprogrammet som Apple leverer Ehm, nei. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Litt enig i Newton der, selv om jeg er enig og skjønner ironien:P Btw, hva skjer med å ikke kreditere bildet ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Innlegg med kun "Android" og ikke mer er fjernet (regnes som Spam). Har man ikke nok IQ til å klare å finne på noe mer å si, så kan man la være å si det Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Kjøpte Spotify Premium bare fordi dette ser så sabla bra ut. Ikke at jeg har iPhone lengre (knust glass), men uansett om min neste telefon blir iPhone 3GS eller noe annet, så ser Spotify ut til å bli en slager. Offline modus gjør det jo overflødig å bruke iTunes/laste ned musikk lengre. Endret 29. august 2009 av apollox Lenke til kommentar
Newton Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 "Det skal mye til å få programmer godkjent i App Store om det kan spores et snev av konkurranse mot de programmene som er i Iphone originalt." En utrolig tullete og i beste fall unøyaktig generalisering. Det kan gjelde for noen få program som utgjør kjernefunksjonalitet i iPhone, der Apple av logiske grunner er mer restriktive enn ellers. Men jeg ser ikke for meg at det er spesielt store problemer med å få godkjent f.eks et kalkulator-program som "konkurrererer" mot kalkulatorprogrammet som Apple leverer Ehm, nei. Ehm, jo. Selv om ikke du skjønner logikken, kjenner til bakenforliggende årsaker eller er enig i prioriteringene, så ligger det mye logikk bak det meste Apple foretar seg. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fra for iPhone-brukere dette Skulle dog ønske de ikke holdt så kjeft om en S60-utgave. Android-utgaven er de i det minste villig til å kommentere. Anyways - kos dere iPhone-brukere, yet again you're getting things first. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg