Litavesla Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har veldig veldig lyst på denne. Problemet er at jeg antagelig ikke har råd til denne med det første... så inntil videre får jeg bare la det ligge og høre folks reaksjoner når telefonen kommer Så får jeg se om jeg innvilger meg denne i julegave til meg selv Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Nå har www.mobil.se testet Satio, her er link til video: http://tv.mediaprovider.se/sony_ericsson_s...3796833501.html Han konkluderer bl.a. med at Satio har det beste mobilkameraet han noengang har prøvd, men at Satio ikke er fullt så "smart" som andre smarttelefoner, noe som trekker. Jeg forventet begge deler Satio fikk 4 av 5 stjerner i deres test Den ser jo absolutt lekker ut i videoen til testen, så nå gleder jeg meg jo enda mer Når kommer amobil med test mon tro? Sikkert en uke ETTER at den har kommet for salg. Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå har www.mobil.se testet Satio, her er link til video: http://tv.mediaprovider.se/sony_ericsson_s...3796833501.html Han konkluderer bl.a. med at Satio har det beste mobilkameraet han noengang har prøvd, men at Satio ikke er fullt så "smart" som andre smarttelefoner, noe som trekker. Jeg forventet begge deler Satio fikk 4 av 5 stjerner i deres test Den ser jo absolutt lekker ut i videoen til testen, så nå gleder jeg meg jo enda mer Når kommer amobil med test mon tro? Sikkert en uke ETTER at den har kommet for salg. Jeg blir bare mer og mer klar for denne telefonen. Ja, jeg må si den ser knallbra ut. Virker som touchfunksjonen fungerer utmerket. Amobil blir vel som regel en god del senere. Eller kan vi håpe på en overraskelse? Men vet du noe om apps til symbian systemet? Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Det finnes et HAV av forskjellige apps, spill og godsaker til Symbian der ute. Mye gratis greier, men også mye man må betale for, men da får man også litt kvalitetsprogrammer, bare søk etter symbian Sjekk f.eks. ut symbianblogger.com, Det finnes f.eks. gode emulatorer til Symbian så man kan laste ned og spille gode gamle nintendo NES spill på mobilen, det har jeg hatt før og er jo artig Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det finnes et HAV av forskjellige apps, spill og godsaker til Symbian der ute. Mye gratis greier, men også mye man må betale for, men da får man også litt kvalitetsprogrammer, bare søk etter symbian Sjekk f.eks. ut symbianblogger.com, Det finnes f.eks. gode emulatorer til Symbian så man kan laste ned og spille gode gamle nintendo NES spill på mobilen, det har jeg hatt før og er jo artig Det blir spennende å se. Har aldri hatt en symbian telefon før, så blir helt nytt for min del. Men regner med det går greit. Leste noe om quickoffice på den, og adobe acrobat. Den har støtte for det? Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ser at mpx nå har 9.okt som bekreftet dato De har også økt prisen med 100 kr... Håper det kun gjelder for nye bestillinger. Lenke til kommentar
Jermund87 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det virkelig så lite interesse om denne telefonen? Synes det er overraskende. Jeg har ihvertfall troen på at dette kommer til å bli en stor suksess;) Lenke til kommentar
schnix Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har bestilt min utgave nå i alle fall! Fin oppgradering fra k850i! Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fikk mail om endring fra MPX nettopp. Er nå plutselig ubekreftet 20.10 etter å ha vært bekreftet for 9.10 Virker litt rart, men ser at Komplett har gjort det samme. Får vel bare smøre seg med enda litt mer tålmodighet... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gleder meg til denne jeg og, første mobilen jeg har hatt lyst på på lenge Lenke til kommentar
kevinbuer Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva er symbian, har satio det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 SmartOS, utviklet av Nokia med fler. Og ja Sation har symbian. Lenke til kommentar
kevinbuer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mobilen kommer mellom 18-24 oktober Lenke til kommentar
HaxxorMads Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 er det bare meg, eller er det ingen butikker i Norge som selger satio i sølvfarge? Har letet i timesvis på nettet nå uten hell. Lenke til kommentar
kevinbuer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er ikke bare deg, den kommer i sølv utgaven en god stund senere. Har forhørt meg en del Lenke til kommentar
HaxxorMads Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvor lenge da ca? Til jul? Neste sommmer? Lenke til kommentar
kevinbuer Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 en gang mellom starten av desember til slutten av januar trodde de i telebutikken Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet hva som skjer med denne telefonen? Ser den har kommet for salg i bl.a. Sverige og England denne uken her.. Min bestilling har fått endret bekreftet dato 2 ganger og står nå på ubekreftet 2. november :-( Tidligere har jo alltid Norge blitt prioritert når det gjelder releaser fra SE... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet hva som skjer med denne telefonen? Ser den har kommet for salg i bl.a. Sverige og England denne uken her.. Min bestilling har fått endret bekreftet dato 2 ganger og står nå på ubekreftet 2. november :-( Tidligere har jo alltid Norge blitt prioritert når det gjelder releaser fra SE... Tja, Komplett har den allerede på lager... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå