az1441 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 får ingen lyd fra pc'n, har nettopp formatert og lagt inn nytt xp(fikk det "cracka" av en kompis) Kjøpte så nye høytalere i går og lyden virket ikke. Så oppdaterte jeg "audio controller" i device manager og plutselig funket lyden. Slo av pc'n i går og da jeg slo den på igjen i dag gjorde den noen automatiske oppdateringer eller no og nå funker ikke lyden igjen. Nå er det lyd i ca 1 sekund akkurat når man logger inn i windows, men så virker det som om det er noe som kicker inn og overstyrer og lyden blir borte. Noen andre som har samme problemet? Har oppdatert driveren og det står at alt funker som det skal, og har og kjørt troubleshooter uten resultat. Noen som har tips til hva jeg kan prøve nå? Lenke til kommentar
az1441 Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 glemte ganske viktig info: Lydkort: Creative EMU10K2 Audigy Audio Processor ( men i device manager står det Creative SB Audigy 2 ZS (WDM) Hovedkort: Hovedkort Asus P4SD-LA Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (fikk det "cracka" av en kompis) ... i dag gjorde den noen automatiske oppdateringer eller no Der har du årsaken til problemet ditt. Vær heller fornuftig å kjøp et gyldig eksemplar av Windows, så slipper du slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå