Gå til innhold

Pakketilbud på Canon 500D Hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Hva syns dere om følgende pakketilbud fra Pixmania? ser denne greit ut?

De har forskjellige pakkeløsninger.

 

Tilbakemeldinger mottas med takk

 

 

Pakketilbud på eos500D

Jeg ville overhode ikke handlet hos Pixmania. Bestilte en TV der for snart 4 uker siden: De har forsøkt å sende den to gang og ennå ikke lykkes.

Endret av urh
Lenke til kommentar
Eller enda enklere om du bor i nærheten av en Lefdal-butikk. Print ut siden fra Pixmania og krev samme pris i butikk. Pixmania eies av Dixon Group som igjen eier Elkjøp og Lefdal. :)

 

Haha, og hvorfor skal dem gi deg samme pris som pixmania? Enten så kjøper du fra Pixmania (EU butikk, EU inn/utsalgspriser), eller så kjøper du fra ELKJØP/LEFDAL (NO butikk, NO inn/utsalgspriser).

 

Hvis du tror at pixmania og ELKJØP/LEFDAL har samme lager så tar du grundig feil.

 

Men tilbake til tråden; ja det er et meget bra pakketilbud på EOS500

Lenke til kommentar

jeg siterer deg fra 2005:

 

Lefdal sin prisgaranti gjelder derimot mot alle norsk registrerte butikker; også internett butikker.

 

Jeg håper du ennå vet at Lefdal praktiserer dette og at Pixmania bl.a. er norskregistrert (nett)butikk og eies av Dixon. :)

 

Forøvrig henviser jeg til kunder og bekjentes erfaringer om prisgarantien og dets bruk og praksis rundt om i forskjellige butikker. Jeg vet også at Pixmania har selvstendig lager.

 

Hvorfor skal kunder få nettpris fra Komplett.no, SIBA (svensk) eller ITbutikken.no (dansk - nedlagt, men du skjønner pointet), og ikke Pixmania? Jeg får vitterlig opp norsk valuta hos Pixmania som hos alle andre.

 

Edit: Skrivefeil.

 

 

## fornavn og arbeidssted på deltager i debatten er fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
jeg siterer deg fra 2005:

 

Lefdal sin prisgaranti gjelder derimot mot alle norsk registrerte butikker; også internett butikker.

 

Jeg håper du ennå vet at Lefdal praktiserer dette og at Pixmania bl.a. er norskregistrert (nett)butikk og eies av Dixon. :)

 

Forøvrig henviser jeg til kunder og bekjentes erfaringer om prisgarantien og dets bruk og praksis rundt om i forskjellige butikker. Jeg vet også at Pixmania har selvstendig lager.

 

Hvorfor skal kunder få nettpris fra Komplett.no, SIBA (svensk) eller ITbutikken.no (dansk - nedlagt, men du skjønner pointet), og ikke Pixmania? Jeg får vitterlig opp norsk valuta hos Pixmania som hos alle andre.

 

 

At det er Norsk valuta du/vi betaler er vel praktisk - utenlandske bedrifter kan vel ikke regne med at kundene i Norge skal betale i utenlansk valuta.

 

Men "prisgaranti" praktiseres i forskjellige former rundt om i Lefdal/Elkjøp, et raskt søk på forumet her bekrefter det. Nylig leste jeg selv en artikkel på dinside hvor overskriften var "ELKJØP HAR FORTSATT PRISGARANTI".

 

Når det er sagt så vil jeg anbefale trådstarter til høre i sin lokale butikk ettersom det er så forskjellig praksis - så får du svar på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Prisen er bra,men hva om/når du eventuelt får skade/feil på utstyret :hmm:

 

 

Det er nemelig her en kommer til å angre på et kjøp hos Pixmania!

 

Har selv erfart dette. Gått snart 3 mnd med service på et Pentax kamera nå, og de har enda ikke ordnet opp i rotet. Supporten gir tomme lov ord og oppdaterer ikke kunden på status (De glemmer deg etter du har lagt på telefon) Neste gang "du" ringer vet ikke den nye kunde mottakeren hva du snakker om..Så må du begynne å forklare alt en gang til....så VELDIG dårlig oppfølging..

På godt norsk..møkka butikk!

 

Betaler heretter med glede 1000,- ekstra for personlig service og bedre oppfølging..Jeg har lært ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...