rivaldo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørte et rykte om at bilene og banene fra TOCA Race DRiver var blitt konvertert til denne fantastiske mod'n fra SBDT. Er dette sant? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Å kom igjen! Noen må da kunne noe om dette... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Du trenger ikke bumpe tråden. Vet ikke om banene er konvertert, men samtlige baner i TOCA Race Driver er virkelige baner, mange av dem store/kjente også, så det skulle forundre meg om ikke mange av dem har vært tilgjengelige lenge (uavhengig av Race Driver). Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Vet egentlig ikke hvorfor du skreiv inn her Assgaard.. Klart at banene er kjente. Og de fleste er å finne i GTR2002. Det var mest bilene jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hørte et rykte om at bilene og banene fra TOCA Race DRiver var blitt konvertert til denne fantastiske mod'n fra SBDT. Er dette sant? Enkelte av banene er konvertert, f.eks. Canberra. For øvrig finner du alle banene til EA's F1 spill her; http://f1hq.racesimcentral.com/site/page.p...=3.php&titel=t3 Har vært innom mye sider med mods, baner og biler til F1 2002 i det siste, men har ikke sett at biler er konvertert fra TRD. Er så mye bra biler i de forskjellige mod'ene at det skulle vel ikke være nødvendig heller. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hørte et rykte om at bilene og banene fra TOCA Race DRiver var blitt konvertert til denne fantastiske mod'n fra SBDT. Er dette sant? Enkelte av banene er konvertert, f.eks. Canberra. For øvrig finner du alle banene til EA's F1 spill her; http://f1hq.racesimcentral.com/site/page.p...=3.php&titel=t3 Har vært innom mye sider med mods, baner og biler til F1 2002 i det siste, men har ikke sett at biler er konvertert fra TRD. Er så mye bra biler i de forskjellige mod'ene at det skulle vel ikke være nødvendig heller. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Vet egentlig ikke hvorfor du skreiv inn her Assgaard..Klart at banene er kjente. Og de fleste er å finne i GTR2002. Det var mest bilene jeg var ute etter. Så du modererte deg litt. Bra. Hvorfor jeg svarte? Se hva du spør om da. Sitat: "Hørte et rykte om at bilene og banene fra TOCA Race DRiver var blitt konvertert", og til det svarer jeg at banene trolig ikke er konvertert ganske enkelt fordi de sikkert har vært der "hele tiden". Bilene vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 nei det gjorde jeg ikke, vet fortsatt ikke hvorfor du skriver inn her, jeg vil egentlig bare ha svar og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 nei det gjorde jeg ikke,... Jeg så hva du skrev før du editerte teksten din, og du forandret teksten til det mer "forsiktige". I den første teksten nektet du blant annet for at du bumpet tråden. ...vet fortsatt ikke hvorfor du skriver inn her, jeg vil egentlig bare ha svar og ikke noe annet. Hvis du virkelig ikke klarer å se hvorfor jeg svarer er det ikke håp. Jeg svarer på en del av det du spør om, var det ikke det du lurte på burde du kanskje ikke spørre/spørre annerledes. At du ikke fikk akkurat det svaret du var ute etter skyldes kanskje at du burde formulert deg annerledes. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Hørte et rykte om at bilene og banene fra TOCA Race DRiver var blitt konvertert til denne fantastiske mod'n fra SBDT. Er dette sant? Enkelte av banene er konvertert, f.eks. Canberra. For øvrig finner du alle banene til EA's F1 spill her; http://f1hq.racesimcentral.com/site/page.p...=3.php&titel=t3 Har vært innom mye sider med mods, baner og biler til F1 2002 i det siste, men har ikke sett at biler er konvertert fra TRD. Er så mye bra biler i de forskjellige mod'ene at det skulle vel ikke være nødvendig heller. Takk for linken. Drit bra side. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hørte et rykte om at bilene og banene fra TOCA Race DRiver var blitt konvertert til denne fantastiske mod'n fra SBDT. Er dette sant? Enkelte av banene er konvertert, f.eks. Canberra. For øvrig finner du alle banene til EA's F1 spill her; http://f1hq.racesimcentral.com/site/page.p...=3.php&titel=t3 Har vært innom mye sider med mods, baner og biler til F1 2002 i det siste, men har ikke sett at biler er konvertert fra TRD. Er så mye bra biler i de forskjellige mod'ene at det skulle vel ikke være nødvendig heller. Takk for linken. Drit bra side. bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå